نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد که فوتبال خوزستان خدمت زیادی به فوتبال ایران ارائه کرده است.

برانکو: داوران هشت پنالتی را برای پرسپولیس نگرفته‌اند

برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: قبل از هر چیز باید به تیم فولاد تبریک بگویم و همینطور به فوتبال خوزستان که خدمات زیادی به فوتبال ایران ارائه کرده است.

وی افزود: از زمانی که من فوتبال ایران را دنبال میکنم، به نظرم فولاد بیش از تمام تیمهای دیگر ایران به گسترش فوتبال کشور خدمت کرده است. از زمانی که من به ایران آمدم از تلاش فولادیها برای بقا تا تیمی که چند بار در ایران قهرمانی کسب کرده است و بهترین آکادمی فوتبال را دارد، شاهد بودهام.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه خاطر نشان کرد: باشگاه فولاد شرایط عالی را برای کار فراهم کرده است و تعداد زیادی از بازیکنانش را به تیم ملی ایران هدیه کرده است. آخرین فعالیت این باشگاه هم ورزشگاهی است که ساختهاند. همه اینها نتایج کار تیمهای خوزستانی مانند اسقللال خوزستان، استقلال اهواز، صنعت نفت و به خصوص فولاد است که باید بابت این تلاش به آنها تبریک بگویم. آنها بهره زیادی به فوتبال ایران رساندهاند.

برانکو یادآور شد: شما خودتان از سابقه رقابت پرسپولیس و فولاد خبر دارید که نتایج رقابت آن هم نامشخص و در سالهای اخیر هم نتایج فولاد در بازیهای رودر رو بهتر بوده است. پس از سالها یک مربی بومی به نام نعیم سعداوی روی نیمکت فولاد نشسته است. او زمانی بازیکن پرسپولیس بوده، اما فردا تلاش میکند تا برای تیم خودش بهترین نتیجه را بگیرد. به نظرم فولاد در حال بازگشت به سبک سنتی فوتبال در خوزستان است و علیرغم تغییرات زیادی که در این تیم به وجود آمده، اما نتایج خوبی هم گرفته است.

وی تصریح کرد: فردا انتظار یک بازی زیبا را داریم که نتیجه آن نامعلوم است، اما بسیار زیبا خواهد بود. هر دو تیم تلاش خود را خواهند کرد تا بهترین نتیجه را بگیرند. فولاد تیمی است که مهرههای زیادی دارد و بازیکنانی مانند انصاری که بارها بازیکن کلیدی آنها شده و همین نشانگر توانمندی و قدرت حریف فردای ماست. درباره تیم خودمان هم بگویم که ما فرشاد احمدزاده را که محروم است، نداریم. رامین رضاییان همچنان مصدومیت دارد و او را در اختیار نداریم. ربیعخواه هم دیگر مصدوم ماست. آرامطبع هم که در آستانه جدایی از ماست، در اختیار نداریم و مشخص است که بقیه برای حضور در جمع 11 نفر تلاش میکنند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد نقلوانتقالات تیمش گفت: بازیکنان هدفمندی را برای پستهایی که میخواستیم گرفتیم. در بدو ورود این بازیکنان دیدید که سروش رفیعی با انجام دو تمرین عملکرد خوبی داشت، همچنین سامان نریمان جهان هم خوب بود.

برانکو ایوانکوویچ درباره علاقه مهدی طارمی به پنالتی گرفتن برای پرسپولیس نیز این گونه اظهار کرد: باید درک کنیم که آنها بازیکن هستند اما وقتی شما این را مطرح میکنید باید در نظر داشته باشید که تاکنون چند پنالتی برای پرسپولیس گرفته شده است و آیا داوران فریب خوردهاند یا نه. تا اینجای کار داوران هشت پنالتی را برای ما نگرفتهاند که آخرین آنها در دیدار مقابل سایپا بود که داور پنالتی روی مهدی طارمی را تشخیص نداد.  طارمی اگر دایو کند، از داور کارت زرد میگیرد و این فقط در ایران نیست و همه جای دنیا این اتفاق میافتد. این حرف شما یعنی اینکه نگذارم طارمی بازی کند؟ آیا تا به حال این اتفاق نیفتاده که بازیکن فولاد خودش را زمین بزند؟

برانکو درباره اینکه در زمان حضورش در تیم ملی ایران از فولاد پنج شش بازیکن را به تیم ملی دعوت میکرد و این در حالی است که فولاد با عملکرد خوبی که این فصل داشته بازیکنانش به تیم ملی دعوت نمیشوند و به این موضوع اهمیت داده نشده و بیشتر بازیکنان لژیونر به تیم ملی دعوت میشوند، خاطرنشان کرد:  من خاطرات خوبی از بازیکنان خوزستانی دارم. آن سالی که بازیکنان فولاد به اردوی تیم ملی دعوت شدند، سال اولی بود که فولاد قهرمان لیگ برتر شد. همانطور که گفتم خوزستان بازیکنان خوب زیادی به فوتبال ایران و تیم ملی عرضه کرده است. تیمی که بیشتر مواقع در لیگ قهرمانان آسیا هم بوده است، اما در این مورد که شما سؤال کردید من نمیتوانم نظری بدهم و بستگی به نظر سرمربی تیم ملی دارد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به این مسئله که چرا طارمی شبیهسازی میکند، اظهار داشت: خب طارمی کارت زرد میگیرد و این اتفاق در حالی رقم میخورد که بعضی مواقع مستحق کارت گرفتن هم نبوده است. اینها بازیکن هستند، اما اینطور نیست که فقط طارمی چنین کاری کند. شما میگویید که من به او توصیه کنم فوتبال بازی نکند؟! شما فکر میکنید تا به حال نشده بازیکنان فولاد خودشان را زمین بیندازند؟ این فوتبال است و آنها هم بازیکن هستند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی