نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پس از یكی، دو روزی كه بازیكنان استقلال آزادانه درباره اعتصاب، مشكلات مالی، بدقولی باشگاه و حسن زمانی (!) با رسانه‌های نوشتاری مصاحبه كردند، دوباره دیروز ممنوع‌المصاحبه شدند.

 البته ممنوعالمصاحبه شدن و حرف نزدن بازیكنان استقلال موضوع جدیدی نیست. ربطی هم به بیپولی، اعتصاب یا تعطیلی تمرین و پرهیز از حاشیهسازی ندارد. در همین دو فصل اخیر بارها پیش آمده كه استقلال برنده شده و بازیكنان آن ممنوعالمصاحبه شدند و... خلاصه فرقی نمیكند در شادی و ناراحتی این قانون عجیب رعایت میشود!

پرسش اینجاست آیا به راستی با ممنوعالمصاحبه كردن میتوان جام گرفت؟ اگر این تصمیم راهكار خوبی بود آرسنال و آرسن ونگر از سالها پیش بازیكنان خود را ممنوعالمصاحبه میكردند تا حداقل یك جام بگیرند! تیمی كه سال 1993 جام حذفی و اتحادیه را با هم برد یا 1994 قهرمان جام در جام اروپا شد و حالا در ورطه روزمرگی و ناكامی مطلق افتاده است آن هم با مسعود اوزیل و الكسیس سانچس! چنانچه با مصاحبه نكردن و نادیده گرفتن رسانههای گروهی میشد جام گرفت از همین امروز لیورپول، اتلتیكومادرید، بوروسیادورتموند و همینطور بارسا، رئالمادرید و سایر باشگاهها بازیكنان خود را ممنوعالمصاحبه میكردند تا هر فصل سكه قهرمانی ضرب كنند. اما اینطور نیست! باور كنید با این تصمیمات خلقالساعه و عجیب و غریب نمیتوان جام گرفت و قهرمان شد.

مثال دمدستی باشگاه پرسپولیس تهران است. تیمی كه از ابتدای فصل بازیكنان و سرمربیاش تحت هر شرایطی مصاحبه كرده و میكنند. پرسپولیس چه زمان برد و چه باخت به رسانهها توجه میكند و اتفاقاً نتیجه هم گرفته است. تیم برانكو نه ممنوعالمصاحبه است و نه ممنوعالمصاحبه شده ولی با اختلاف 10 امتیاز نسبت به تیم دوم صدرنشین لیگ شانزدهم است و شانس اول قهرمانی!

هر چند میدانیم نوشتن درباره بیتأثیر بودن ممنوعالمصاحبه كردن در تعیین سرنوشت قهرمانی استقلال آب در هاون كوبیدن و بیهودهنویسی است اما یك بار دیگر خطاب به دوستان مینویسیم؛ به قهرمان ممنوعالمصاحبه كردن بازیكنان جام نمیدهند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی