نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
۰
دوشنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در روز سوم مسابقات جودو قهرمانی آسیا ۴ جودوکار ایران روی تاتامی رفتند که هر ۴ نفر با شکست برابر حریفان از گردونه رقابت‌ها حذف شدند.

به گزارش خبرورزشی، در ادامه رقابت‌های جودو قهرمانی آسیا، ایمان نیک اقبال، جودوکار وزن ٩٠- کیلوگرم ایران در شانس مجدد مقابل " دونگ هان " از کره جنوبی مغلوب شد. او پیش از این مقابل نمایندگان هند و استرالیا برنده از تاتامی بیرون آمد، اما مقابل حریف لبنانی تسلیم شد.
محمد جمالی نماینده وزن ١٠٠- کیلوگرم کشورمان در شانس مجدد به مصاف نماینده استرالیا رفت و بعد از ٥ دقیقه و ٢٨ ثانیه تسلیم شد.
او بعد از استراحت در دور نخست، "حاجی ممدوف " ترکمنستانی را ایپون کرد، اما مقابل " وون جونگ هان " از کره شکست را پذیرا شد.
فاطمه برمکی نماینده بانوان جودوی ایران در وزن ٧٨+ کیلوگرم مقابل " تولیکا مان " هندی نتوانست برنده از تاتامی بیرون بیاید و از دور رقابت‌ها کنار رفت.
حمیدرضا ملک زاده، جودوکار وزن ١٠٠+ در اولین مبارزه خود با " سونگ مین کیم " روبه رو شد، اما بعد از ٤ دقیقه و ٣١ ثانیه تلاش، نتوانست مقابل این حریف به برتری دست یابد و در نهایت شکست و از گردونه مسابقات حذف شد.
با این نتابج در روز سوم مسابقات جودو قهرمانی آسیا ۴ جودوکار ایران روی تاتامی رفتند که هر ۴ نفر با شکست برابر حریفان از گردونه رقابت‌ها حذف شدند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی