نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
شوک دوم به استقلال/ اشتباه آبی‌ها در خصوص هافبک هجومی هم تکرار شد!
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تفاهم‌نامه دو باشگاه سایپا و استقلال فقط در مورد انتقال ابوالفضل جلالی نیست.

ماجرای تفاهم‌نامه باشگاه استقلال و سایپا برای انتقال ابوالفضل جلالی، مشکلاتی را برای ادامه فعالیت این بازیکن ملی‌پوش در جمع آبی‌پوشان به وجود آورده به طوریکه ممکن است حتی باعث جدایی او شود.

در این رابطه گفته می‌شود باشگاه سایپا پیشنهادات چند تیم لیگ برتری برای انتقال جلالی را نیز بررسی کرده اما این تمام ماجرا نیست. چرا که با پیگیری از باشگاه سایپا مشخص شد این تفاهم نامه شامل انتقال امیرعلی صادقی هافبک هجومی عضو تیم ملی امید نیز می‌شود.

البته باشگاه استقلال معتقد است برای پرداخت طلب سایپا در موعد مقرر، دو بار در روزهای بیست و هشتم و سی‌ام خرداد اقدام کرده که مشکل حساب سایپا باعث برگشت خوردن حواله بانکی شده و این مسئله را نیز به طرف مقابل اعلام کرده است.

با اینحال باشگاه سایپا که با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ عدم پرداخت قسط دوم استقلال را اعلام کرده، جلالی و صادقی را بازیکن این تیم صنعتی می‌داند.

با این تفاسیر باید دید در جلسه‌ای که به زودی بین مدیران دو باشگاه برگزار می‌شود، چه تصمیمی گرفته خواهد شد. آیا مدیران استقلال رضایت باشگاه صنعتی را برای ادامه همکاری با این دو بازیکن جلب می‌کنند یا اینکه جلالی و صادقی در لیگ بیست و دوم مقصد دیگری را در پیش می‌گیرند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • محمدطاها IR ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    باشگاه سایپا داره زرنگ بازی در میاره،پیشنهاد وسوسه انگیز تیمهای خواهان این دو بازیکن رو دیده میخواد بازیکنان رو با رقم بیشتر بفروشد..استقلال مابقی پول این بازیکنان رو تو تاریخ مقرر واریز کرده حساب باشگاه سایپا غیر فعال بوده و پولها برگشت خورده پس تقصیر استقلال نیست، با یک جلسه بین مدیران دو باشگاه این سو تفاهم حل میشود..
  • احسان IR ۰۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    وقتی خود خبرورزشی در متن خبر اعلام می کنه که باشگاه در دو تاریخ وجه موردنظر رو به حساب اعلام شده واریز کرده و مشکل از حساب بوده ، چرا اشتباه رو به باشگاه منتسب می کنه؟ چون مغرضه! چون مثل سایر اخبار کذب و مصاحبه های جهت دار ، فقط دنبال جوسازی منفی علیه استقلاله! باشگاه سایپا می تونه هر ادعایی داشته باشه! مگه میشه من شماره بدم که به این حساب پول واریز کنید ، بعد حسابم مشکل پیدا کنه و اطلاع رسانی نکنم بعد طلبکار باشم!!! آیا قانون چنین اجازه ای به طرف میده؟ خونه خاله اس؟!!! باشگاه پیش از موعد مورد نظر ، پول را به حسابی که بخش اول مبلغ رو واریز کرده ، واریز کرده ولی حساب مشکل داشته! بنابراین به سایپا اعلام کرده که شماره حساب بده! اگه اینجور باشه ، سایپا می تونه حسابش رو حتی عمداً ببنده! و استقلال هیچ راهی برای واریز وجه نداشته باشه تا بازیکن ها که حالا ارزش بالایی پیدا کرده اند به سایپا برگشته و با قیمت بالاتر فروخته بشن! وقتی در قرارداد آمده که اگه قبل از تاریخ مقرر پول واریز بشه اقدام باشگاه برای پرداخت کفایت می کنه! الانهم مذاکره فقط برای تعیین شماره حسابه! تا سمیعی رو داریم غمی نداریم!
  • تاج IR ۰۶:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    درست میشه شما اینقدر شوک و نگرانی ندید به هواداران حساب باشگاه سایپا خراب بود بخاطر همین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی