نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
طعنه تند یک پرسپولیسی پس از پیروزی تیمش مقابل سرخ‌ها/ تیم ۳۰ میلیاردی تیم ۶۰۰ میلیاردی را جلوی هوادارانش شکست داد!
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی مهدی‌خانی بازیکن تیم فوتبال هوادار از عملکرد تیمش اظهار رضایت کرد.

تیم فوتبال پرسپولیس در جریان هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه آزادی میزبان هوادار بود که در نهایت با یک گل مغلوب حریفش شد.

مهدی مهدی‌خانی پس از پیروزی تیمش مقابل پرسپولیس گفت: دو سال در پرسپولیس زندگی کردم اما اذیت شدم؛ چرا که مربی تیم به من بازی نمی‌داد. از این خوشحالم که پیروز شدیم. باید بگویم که حتی تیم‌های الاسد و الدحیل هم نتوانسته بودند در آزادی چنین بازی‌ای را با پرسپولیس داشته باشند.

این بازیکن ادامه داد: با توجه به اینکه گل زده بودیم طبیعی بود که در اواخر بازی عقب‌نشینی کنیم. تیم برتر میدان بودیم و به همه تبریک می‌گویم. تیم ۲۵-۳۰ میلیاردی یک تیم ۵۰۰-۶۰۰ میلیاردی را در خانه خود شکست داد؛ آن هم جلوی هواداران خودش.

مهدی‌خانی در پایان گفت: تمام تلاشم را می‌کنم تا به پرسپولیس بیایم و امیدوارم اتفاقات خوب در آینده برای من بیفتد. داوری صحنه خاصی نداشت. اگر اعتراضی وجود دارد طبیعی است چون پرسپولیس این بازی را باخت. حق تیم ما برد بود و از این بابت خدا را شکر می‌گویم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • کیوان IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
    سلام.چه طعنه به جایی بود،با این طعنه سنگین بازیکنان پرسپولیسو نابود کرد🤣
  • استقلالی اصیل IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
    و مربی چهل میلیارد خخخخخخخ
  • زیگزاگ IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
    دو بار دیگه پرسپولیس رو ببری حتما میگیرنت. فرمول قدیم پروین این بود. هر کی به پرسپولیس گل میزد، سال بعد پرسپولیسی میشد.
    • علیرضا IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
      بازم جعل و فتوشاپ!این اخلاق حاج فتل فتوشاپچی بود که خودشم اقرار میکنه و یکی از بزرگترین افتخارات زندگیش میدونه !موقعه ای که قیمت بازیکنان ده میلیون بود نهایتش ۱۰۰میلیون میداد تا گل زنهای تیمهای دیگه رو که به اص تق لال گل زده بودن بخره حتی برای روی نیمکت و سکو.اگه یه نهادی بود سرجمع پولهایی که حاج فتل در این فوتبال نابود کرده را در می اورد تقریبا به اندازه ی کل ورزش مملکت این مثلا مدیر برای اصطقلال پول هدر داده.در عوض این پولها هم یه دکترای افتخاری!و یه لقب شوالیه ی پول نابود کن دریافت کرده !البته این دو مدرک هم اگه بعدا فتوشاپی و جعلی از اب در نیاد.😂😂😂
  • کیان IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
    مهدی خانی حق دارد متلک بزنند !!! اما نه تیم هوادار ۳۰ میلیاردی است و نه تیم پرسپولیس ۶۰۰ میلیاردی ، بلکه بالاتر از اینها تیم کیسه هستند که به گفته خود مدیران آن ۸۰۰ میلیاردی است !!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی