نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
لجبازی عجیب دستیار سابق سرمربی استقلالی/ محمود فکری عصبانی شد و تمرین را تعطیل کرد
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تمرین تیم فوتبال سایپا در شرایطی دیروز در محل ساختمان باشگاه واقع در شهرک فرهنگیان آغاز شد که با حواشی عجیبی همراه و به پایان رسید.

در تمرین دیروز مهدی حسینی‌نسب دستیار سابق محمود فکری سرمربی سایپا که پس از کنار گذاشته شدن توسط این مربی، در انتخابی از سوی مهدی حسینی‌پور مدیر عامل باشگاه به عنوان مدیر فنی تیم انتخاب و معرفی شد، با یکی از همراهانش و با لباس شخصی در حین کارهای تاکتیکی نارنجی‌پوشان به زمین تمرین ورود می‌کند که این اقدام او با عصبانیت محمود فکری مواجه می‌شود.
در ادامه محمود فکری از مهدی حسینی‌نسب درخواست می‌کند که از زمین چمن بیرون برود و از بیرون روی صندلی نظاره‌گر تمرین بازیکنان سایپا شود، اما مدیر فنی این روزهای تیم فوتبال سایپا از این کار ممانعت می‌کند و فکری هم با دیدن شرایط در نهایت تصمیم به تعطیلی تمرین می‌گیرد.
پیش از این اتفاق محمود فکری به دلیل پرداخت نشدن مطالبات اعضای تیم فوتبال سایپا و همینطور دخالت در امور فنی تیم از شرایطی که در باشگاه دارد ابراز نارضایتی کرده بود و حالا با حواشی آخرین جلسه تمرینی نارنجی‌پوشان مشخص نیست چه سرنوشتی در انتظار آن‌ها خواهد بود.
سایپا با کسب 34 امتیاز از 21 مسابقه پس از تیم فوتبال شمس آذر رتبه دوم جدول رده‌بندی مسابقات لیگ دسته اول را به نام خود زده است و روز شنبه باید در چارچوب هفته بیست و سوم مسابقات از مس شهربابک میزبانی کند. با این شرایط اما به نظر نمی‌رسد سایپایی‌ها با شرایط خوبی به این مسابقه حساس برسند.
گفتنی است پیش از این نیز در لیگ بیستم ابراهیم صادقی در هفته‌های پایانی فصل، مهرداد سراجی مدیر عامل وقت باشگاه را به دلیل ورود به زمین چمن با لباس شخصی از تمرین اخراج کرده بود که این اقدام البته درنهایت به اخراج خودش و در نهایت به سقوط سایپا به لیگ دسته اول منجر شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • ناشناس IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    اون شخص بدرد مدیریت نمی خورد چون هدفش ارتقا تیم نیست وقتی سرمربی ازش خواسته از روی صندلی نظاره گر باشه چه دلیلی داره رو مخ سرمربی راه بره
  • حسین IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    بله مدیران کج فهم به جای رفع مشکلات وپرداخت حقوق معوقه بازیکنان واعضای تیم سعی در دخالت کردن در امور فنی والبته دیکتاتوری در تیم‌ها هستند کلا مدیریت همه ارگان های دولتی اینجوریست واقعا باید تاسف خورد به این وضع مدیریتی آقای مدیر کادر فنی اگر انتخاب شده و تایید شده دیگه شما چرا که دانش فوتبالی ندارید دخالت می کنید اگر راست میگی مدرک مربی گری داری واز فوتبال چیزی هالیت هست پس بفرما تیم را تحویل بگیر یا اينکه اگر نه تیم سرمربی دارد پس دخالت فنی نکن با این وجود فکر می کنی بازیکن دیگر از سرمربی حرف شنوی دارد با این کار فقط تيم به حاشيه می رود البته از نطر شماها مهم نیست چون سایپا هر روز خودروهایشان گران می شود وشما از نظر مالی متضرر نمی شوید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی