نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
چهارشنبه ۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۸
۷ |
۲
آماده‌سازی بازیکن اخراجی یحیی برای بازگشت
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی مهدیخانی نرم دویی را آغاز کرده و روزهای کابوس وار مصدومیت را پشت سر گذاشته است.

مهدی مهدی خانی بازیکن تکنیکی و خوش آتیه فوتبال ایران که چندی پیش بر سر خریدش بین سرخابی‌ها تقابل صورت گرفته بود حالا امیدوار است با رفع مصدومیت بازهم به سطح اول فوتبال باز گردد.

مهدی خانی که جز جوانانی بود در همان سن کم فوتبال ایران را ترک کرد وبه لیگ کرواسی رفت و توانست حتی چند گل و پاس گل به ثمر برساند با دوسال بازی در این لیگ به فوتبال ایران بازگشت این درحالی بود که از بین پیشنهاد استقلالی‌ها و پرسپولیسی‌ها مهدی خانی پیشنهاد سرخ‌هارا قبول کرد و به این تیم ملحق شد.

مهدی خانی در تیم‌های پایه ملی ایران هم سابقه خوبی از خود به جا گزاشته و همراه با تیم جوانان ایران به جام جهانی جوانان صعود کند و روزهای خوبی را با تیم جوانان رقم بزنند.

مهدی خانی بعداز دوسال بازی در پرسپولیس به هوادار پیوست و امیدوارست بتواند بعداز اتمام دوران نقاهت خود به روزهای اوجش باز گردد.

وینگر پیشین پرسپولیس که همراه با دو همبازی سابق خود در تیم ملی امید رضا شکاری و امید نورافکن مصدوم شده بود و هرسه مدت نقاهت طولانی داشتند دو بازیکن سپاهان آخرین روزهای مصدومیتشان را سپری می‌کنند اما مهدی خانی کمی شرایط ایده آل فاصله دارد.

هر سه بازیکن از ارکان‌های اصلی جام جهانی جوان گذشته بودند که با گل و پاس گل‌های‌شان ایران را در آن بازی‌ها همراهی کردند و روزهای خوبی را برای فوتبال ایران رقم زدند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • داود IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
    چوب خدا،،فقط خدا،،امان ازپول
  • یک کلام حرف حق IR ۰۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
    پرسپولیسی های محترم سلام علیکم.. چقدر خوشحال و خرسندیم که خداوند بزرگوار جای حق نشسته و حق را همیشه به حقدار میرساند! و با وجود تمامی ساپورتها و امکانات و پشتیبانهای فراوان از طرف تمام دستگاهای کشور و فدراسیون و سازمان لیگ و کمیته داوران،باز هم نتوانستید به جایگاه خود که صدر جدول است برسید که البته جایگاهتان همین بلکه پایین تر نیز میبایست باشد؟از قدیم میگویند عدو شود سبب خیر اگر خدا بخواهد! چقدر غصه خوردیم و ناراحتی کشیدیم برای تیممان که حقش را بالا کشیدید با تبانی و باند بازی داوران محترم اما یادمان رفته بود که خدایی در آن بالا هست و همچی را دارد میبیند که این از ایمان ضعیفمان میباشد و چه زیبا حق را به حقدار رساند،الله و اکبر!! یادمان رفته بود که ذات حقش گفته بود که اگر عالم و آدم جمع شوند نمتواند کسی که ما به بالا میبریمش را کاری کنند و اگر عالم و آدم هم جمع شوند تا کسی یا چیزی را ارج و قربی دهند و بالا برند،ماییم که بر زمین گرمش میزنیم تا همگان از قدرت الهی مان آگاه شوند!!خداوند تورا شکر و سپاس که جای حق نشسته ای و حق تیم محبوبمان را که در شهرستانی دور افتاده و بی بضاعت است را گرفتی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی