نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
رفتار ضد و نقیض مدیرعامل بارسلونا/ مالک باشگاه هواداران هستند اما در دُبی دنبال سرمایه‌گذار می‌گردند!
منبع: Football España
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس بارسلونا در پی فروپاشی اهرم اقتصادی، به دبی رفته تا سرمایه‌گذار خارجی پیدا کند.

دو تابستان گذشته و بارسلونا هنوز موفق نشده درآمدی که انتظار داشت را به دست بیاورد. باشگاه ۴۹.۵ درصد از بارسا ویژن را به مبلغ ۲۰۰ میلیون یورو فروخت و توانست تیم خود را با بازیکنانی مانند رافینیا، روبرت لواندوفسکی و ژول کونده بازسازی کند. اما پول‌های پرداخت نشده باشگاه را تحت فشار شدیدی قرار داده‌اند.

بلوگرانا قرار است صندوق سرمایه‌گذاری آلمانی لیبرو را به دلیل ۴۰ میلیون یورویی که پرداخت نکرده، به دادگاه بکشانند. قرار بود این پول در پنجره نقل و انتقالات تابستانی برسد اما باشگاه همچنان منتظر است.خوان لاپورتا باید این هفته را در تعطیلات به سر می‌برد اما حفره ۴۰ میلیون یورویی در حساب‌هایشان او را مجبور کرده که از تفریحاتش بگذرد و به دنبال راه چاره بگردد. او که در دبی در حال غذا خوردن با وزیر بهداشت و فرهنگ سابق امارات متحده عربی دیده شد، گفت که در جستجوی راهی برای پر کردن این حفره به خاورمیانه آمده است.

لاپورتا همیشه قاطعانه گفته که تا وقتی در جایگاه ریاست حضور دارد، بارسلونا همچنان تحت مالکیت هوادارانش خواهد بود، اما مدتهاست که این باشگاه به دنبال سرمایه‌گذاری خارجی برای پر کردن شکاف‌های مالی است. اهرم‌های اقتصادی بارزترین نمونه هستند، و قرار دادن نام اسپانسر بر روی پیراهن نیز نمونه دیگری است. بارسلونا پیش از این نام یونیسف را روی پیراهن خود داشت و قبل از آن هیچ اسمی روی پیراهن نبود.

بیشتر بخوانید: شکایت جنجالی بارسلونا از یک شریک/ ۴۰میلیون یوروی ما چه شد؟!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی