نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
مکس فرستاپن - کلی پیکه
منبع: People
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

کلی پیکه و مکس فرستاپن در پایان سال ۲۰۲۰ رابطه عاشقانه خود را شروع کردند و در حال حاضر در موناکو زندگی می‌کنند.

مکس فرستاپن به سرعت فوق‌العاده‌اش در پیست فرمول یک شهرت دارد. راننده بلژیکی-هلندی جوان‌ترین راننده‌ای است که در فرمول یک شرکت کرد و اولین بار در ۱۷ سالگی در سال ۲۰۱۵ به میدان رفت. فرستاپن در سال ۲۰۲۱ اولین قهرمانی خود در فرمول یک را به دست آورد و وارد لیست ۱۰ برنده برتر تاریخ این ورزش شد.

در تمام این مدت نامزد فرستاپن «کلی پیکه» او را تشویق می‌کرد. او اغلب در رسانه‌های‌ اجتماعی هیجان و احساسات خود را درباره دستاوردهای فرستاپن ابراز می‌کند و عکس‌هایی از پیروزی‌های او و لحظات حاشیه‌ای منتشر می‌کند. پیکه با سبک زندگی فرمول یک غریبه نیست. پدرش نلسون پیکه و برادرش نلسون پیکه جونیور هر دو راننده مسابقات فرمول یک هستند. او همچنین قبل از شروع رابطه با فرستاپن با دانیل کویات، راننده فرمول یک، در رابطه بود و در سال ۲۰۱۹ از او صاحب یک دختر شد.

همه چیز در مورد کلی پیکه

پیکه در سال ۱۹۸۸ در آلمان به دنیا آمد. مادرش هلندی و پدرش برزیلی است. او دوران کودکی خود را با مادرش سیلویا تامسما در جنوب فرانسه زندگی کرد و سپس در ۱۲ سالگی به برزیل رفت. در مدرسه‌ای در انگلستان تحصیل کرد اما سال آخر را در برزیل به پایان رساند. پس از فارغ التحصیلی در ۱۷ سالگی برای تحصیل در کالج مریمونت منهتن به شهر نیویورک رفت و در آنجا در رشته روابط بین‌الملل تحصیل کرد. پیکه در نیویورک کار در زمینه مد و فشن را آغاز کرد و راه مادرش در صنعت مدلینگ را در پیش گرفت و با برندهایی مانند پپه جینز، پتبو و لوئی ویتون کار کرد.

مکس فرستاپن و کلی پیکه

او با فرمول یک غریبه نیست

نلسون، پدر پیکه، در دهه ۸۰ راننده فرمول یک بود. او سه بار قهرمان جهان شده و در بین برترین رانندگان فرمول یک تاریخ رتبه‌بندی شده است. پس از پررنگ شدن مصاحبه‌ای که نلسون در سال ۲۰۲۱ انجام داده بود و در آن از عبارتی نژادپرستانه علیه لوئیس همیلتون استفاده کرده بود، قهرمان هفت دوره فرمول یک جهان در ژوئن ۲۰۲۲ از او در توئیتر انتقاد کرد، و در ادامه نلسون از حضور در پدوک فرمول یک محروم شد.

برادر پیکه، نلسون جونیور نیز راننده فرمول یک است.

بیشتر بخوانید: جنجال در فرمول یک پس از توهین نژادپرستانه/ این افکار کهنه جایی در ورزش ندارند!

کلی پیکه و پدرش

کلی پیکه و پدرش

فرزند دختر

پیکه در جولای ۲۰۱۹ از دانیل کویات صاحب دختری به نام پنلوپه شد. یک روز پس از به دنیا آمدن پنلوپه، کویات بعد از سه سال موفق شد روی سکو برود و مقام سوم در گرندپری آلمان را به دست آورد. او موفقیت خود را در این مسابقه به پیکه و نوزادشان تقدیم کرد.

کلی پیکه

رسمی شدن رابطه با فرستاپن

اولین عکس مشترک این زوج در اینستاگرام در اوایل سال ۲۰۲۱ منتشر شد. فرستاپن در ۱ ژانویه عکسی از خودش و پیکه در ساحل منتشر کرد و نوشت: «سال نو بر همگان مبارک. بیایید سال ۲۰۲۱ را از بسیاری جهات به سالی فراموش‌نشدنی تبدیل کنیم. برای همه شما آرزوی موفقیت، عشق و شادی می‌کنم، همانطور که خودم سهم خود را پیدا کردم.» در همان روز پیکه نیز عکسی از خودش در کنار فرستاپن را به اشتراک گذاشت و در توضیح این عکس نوشت: «عشق چیزی است که دنیا را به چرخش در می‌آورد. سال نو مبارک به همراه عشق فراوان.»

پیکه به همراه دخترش پنلوپه و فرستاپن در موناکو زندگی می‌کند و مشوق بزرگ فرستاپن است و همواره در مسابقات حضور دارد. او شاهد کسب اولین و دومین عنوان قهرمانی فرستاپن در سال‌های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ بود و در سپتامبر ۲۰۲۳ شاهد تاریخ‌سازی فرستاپن در فرمول یک با پیروزی در ۱۰ مسابقه متوالی بود.

بیشتر بخوانید:

مکس فرستاپن و کلی پیکه

مکس فرستاپن و کلی پیکه

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی