نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟
خواسته متفاوت اوسمار از مدیران پرسپولیس/ یک نام آشنا در لیست خرید سرخ‌ها
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اوسمار سرمربی پرسپولیس برای فصل آینده به دنبال جذب یک مهاجم قد بلند است و به احتمال زیاد شهریار مغانلو را دوباره در لباس پرسپولیس ببینیم.

پرسپولیس در سه هفته مانده به پایان لیگ با استقلال در کورس قهرمانی است و قرمزهای پایتخت چشم امیدشان به از دست دادن امتیاز توسط رقیب سنتی خود است. اوسمار با پرسپولیس نتایج خوبی کسب کرده و به احتمال زیاد فصل آینده هم روی نیمکت سرخپوشان خواهد نشست. او برای تقویت تیمش مخصوصا در خط حمله به دنبال جذب یک مهاجم گلزن و قد بلند است که بتواند در کنار عیسی آل کثیر خلا این تیم را پر کند. 

البته اوسمار هم مانند یحیی گل محمدی روی شهریار مغانلو نظر کاملا مساعدی برای تقویت خط حمله تیمش دارد. حتی رضا اسدی هم بازیکنی است که او برای پست مهاجم نوک تیمش می‌پسندد. از این جهت که هر دو قدرت بدنی بالا و توانایی خوبی هم در سرزنی دارند. دقیقا بازیکنی که اوسمار برای خط حمله می‌خواهد باید این دو خصوصیات مهم را داشته باشند.

مغانلو که سابقه بازی در پرسپولیس را دارد، در ابتدای فصل خیلی تلاش کرد از سپاهان جدا شود و دوباره به پرسپولیس برگردد اما داشتن قرارداد با سپاهان باعث شد تا این بازیکن نتواند از اصفهان به تهران بیاید. او در پایان فصل قراردادش با سپاهان به پایان خواهد رسید و احتمالا آقای گل لیگ را در فصل آینده دوباره با لباس قرمز خواهیم دید.

در این میان علی علیپور به بازگشت به پرسپولیس تمایل دارد اما جزء اولویت‌های اوسمار نیست. ناگفته نماند اوسمار خواهان حفظ عیسی آل‌کثیر هم هست؛ بازیکنی که قراردادش با پرسپولیس به‌زودی به پایان می‌رسد و برای ماندن در این باشگاه باید دید از نظر مالی به توافق خواهد رسید یا نه.

بیشتر بخوانید: علیپور فاش کرد: دو تیم بزرگ لیگ برتری مرا می‌خواهند/ به زودی پاسخ خواهم داد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • . IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
    علیپور و مغانلو و اسدی باید به پرسپولیس برگردند .حالا به هر قیمتی شده .البته ال کثیر هم باید حفظ شود .پرسپولیس جای بهترینهاست.با این بازیکنان میشه امیدوار به قهرمانی جام اسیا بود نه با بازیکنانی مثل تیمیروف !
    • 40c IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
      تمیروف سرور اورونوف 😂😂🤣🤣🥳🥳🥰🥰🤔🤔
    • Sh IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
      اره خوب تو اروپا هم میتونید قهرمان بشید چی تو خودتون میبینید. اینجا داورا امتیاز بهتون میدن خارج از ایران زنگ تفریح تیمهای دیگه هستید
    • همه‌چیزدان IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
      👍👌
    • ارتش سرخ IR ۰۳:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      جای سوخته سبز، چه سوزشی داره آمدن ارونوف به سرور تمام تیمهای ایرانی ❤️🚩
  • حمید IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
    شهریار در کنار علیپور میتونه خط آتش پرسپولیس و ویران کنننده جاوه دهد واینجا هنر مدیر عامل است که این دو بازیکن و جذب کند
    • کیسه IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
      علیپور خودش دوست داره بیاد اوسمار نمیخواد. فکر کنم علیپور بره تراکتور
  • اخراجیها: IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
    یحیی تخصص عجیبی تو خراب کردن بازیکن داشت و همچنان داره. دو سه سال پیش بارها تو همین خبر ورزشی نوشتم که رضا اسدی ذاتا مهاجمه و تو پست هافبک دفاعی کارایی نداره و بهتره بفرستیمش خط حمله. بارها گفتم حالا که مهاجم نداریم مرتضی پورعلی گنجی و علی نعمتی رو تو خط حمله بکار بگیرید ولی یحیی ابله‌تر از این خرفا بود.بارها گفتم استخدام مدافع قد کوتاه ممنوع ولی یحیی این چیزا رو نمیفهمید. مهدی شیری ۱۲۰ سانتی رو میذاشت دفاع یا عاشق بازیکنای کوتوله‌ای مثل صادقی بود. خدایی هر حرفی زدم بعدها بهش رسیدیم.
  • جعفر IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
    مادراین چندسال اخیرچوب بی مهاجمی خوردیم ولی سال اینده به مهاجم نیازداریم هم عیسی وهم شهریاردرکنارشون علیپورهم 100درصدبایدجذب بشه چون دوست ندارم درایران بیادوبه تیمهای رقیب بره مثل شهریارکه به شله رفت وچقدرضربه خوردیم
  • کاربر جدید IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
    اسدی (نه) . در باره دولیگ برتری باید گفت: پرسپولیسی (اونم آقای گل سابقش)سابقه ندارد برای تیمش بازار گرمی کند، "علیپور عزیز ،دو تیم لیگ برتری که نه صدتا تیم لیگ برتری هم اونو بخوانددو ترجیح دارد :الف- در صورتی که تیمش نیاز مبرم به اوداشت واو هماهنگ بود به تیمش بر تیتر به بوی دلال آغشته است ، نکنید ازاین کارا ، لطفاً.میگردد. ب- لژیونر میماند وبیش از پیش مایه افتخار پرسپولیس میماند. این پرسپولیسی (اونم آقای گل سابقش)سابقه ندارد برای تیمش بازار گرمی کند، "علیپور عزیز ،دو تیم لیگ برتری که نه صدتا تیم لیگ برتری هم اونو بخواند دو ترجیح دارد :الف- در صورتی که تیمش نیاز مبرم به اوداشت واو هماهنگ بود به تیمش برمیگردد ، ب- لژیونر میماند وبیش از پیش مایه افتخار پرسپولیس میماند. اینپرسپولیسی (اونم آقای گل سابقش)سابقه ندارد برای تیمش بازار گرمی کند، "علیپور عزیز ،دو تیم لیگ برتری که نه صدتا تیم لیگ برتری هم اونو بخوانددو ترجیح دارد :الف- در صورتی که تیمش نیاز مبرم به اوداشت واو هماهنگ بود به تیمش میگردد. ب- لژیونر میماند وبیش از پیش مایه افتخار پرسپولیس میماند. لطفا توجه کنید.
  • کاربر جدید IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
    علیپور و مغانلو ، ال کثیر به پرسپولیس برگردند . رعایت ترافیک مهاجم ،طوری که انگیزه مهاجمین پیوسته ارج نهاده شود .
  • مهران IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
    اسدی خیلی خوبه با شهریار آیا شهریار تمدید کرده با سپاهان؟
  • مهرداد US ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
    واقعا که یه جور حرف میزنی انگار مدیر برنامه های مغانلویی مرد حسابی سال به سال تمدید می‌کنه امسال هم تمدید کرده چرا میگی می‌خواسته بیاد
  • رضا IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
    مغانلو بیاد خوش امد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی