نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
دوشنبه ۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شاید در روزهای بعد از پیروزی تیم ملی مقابل کره‌‌جنوبی تعداد کارشناسانی که از تعطیلات لیگ برتر ایراد می‌گرفتند، کم شده باشد ولی هنوز هم بین این عده از کارشناسان و موسپیدهای این رشته، هستند نفراتی که به این مهم ایراد می‌گیرند که چرا باید لیگ برتر این همه تعطیل شود؟!

لطف بزرگ کی‌روش به سرمربی استقلال

به گزارش خبرورزشی، اینکه چرا باید تعطیل شود و چرا نباید، به موضوع این بحث ارتباطی پیدا نمیکند ولی آنچه در ارتباط با تعطیلات لیگ برتری به وضوح به چشم میخورد بهرهبرداری صحیح یکی از تیمهای لیگ برتری از این روزهای نسبتاً طولانی تعطیلی لیگ برتر است. کیروش در دو نوبت برای بازی با قطر و چین به مدت ۲۸ روز و سپس برای بازی با ازبک و کره به مدت ۲۱ روز لیگ را تعطیل کرد و در این دو نوبت تنها یک تیم بود که با شرایطی بهتر به میادین بازگشت.

استقلال که منصوریان را در رأس کادر فنیاش دارد و اتفاقاً این مربی اعتقاد ویژهای هم به سبک کار کیروش دارد از این دو وقفه نسبتاً طولانی به سود خود و تیمش سود برد. منصوریان که بارها در هفتههای اول تا چهارم از ناهماهنگی بازیکنان جدید تیمش گله میکرد در این دو برهه ۴ بازی تدارکاتی انجام داد. یک تیم لیگ دویی، یک تیم لیگ یکی و یک تیم لیگ برتری حریفان استقلال در دور اول تعطیلات بودند. این تیم که در چهار هفته ابتدایی لیگ دو باخت و دو تساوی به دست آورد تا تنها دو امتیاز از ۱۲ امتیاز ممکن را برای خود بیندوزد پس از یک دوره بدنسازی دیگر در بخش دوم لیگ با شرایط بهتری به میدان بازگشت و از سه بازیاش با ماشینسازی، پرسپولیس و ذوبآهن ۵ امتیاز اندوخت تا رده پانزدهمیاش در پایان هفته چهارم را با جایگاه دهمی در پایان هفته هفتم تغییر دهد.

منصوریان که از تابستان سال جاری حساب ویژهای روی تعطیلات لیگ باز کرده بود، در دومین مرحله از این تعطیلات در خلال برگزاری لیگ استفاده بهتری برد و بار دیگر ضمن بدنسازی، یک بازی تدارکاتی درونتیمی و یک بازی جام حذفی هم داشت. استقلال بعد از این تعطیلی تا اینجا و قبل از تعطیلی بعدی توانسته صددرصد امتیازات بازیهایش را به دست بیاورد. او در دو بازی ۶ امتیاز گرفته و این بار جایگاه هفتمی را با پنجمی عوض کرد و خود را به جمع مدعیان بالای جدول رساند. به نظر میرسد رابطه خوب کیروش و منصوریان ارتباط مستقیمی با پیشرفت خیرهکننده استقلال با تعطیلات لیگ داشته و بر خلاف عدهای از مربیان لیگ برتری که تعطیلات را ترمزی برای تیمشان تلقی میکنند همین تعطیلی لطفی به نظر میرسد که کیروش در حق منصوریان و استقلال کرده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی