نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

طي 20 سال گذشته در شمال لندن آرسن ونگر با بازيكنان بزرگي وداع كرده است كه هفت تن از آنها بازيكنان بسيار مهمي بودند و جدايي آنها شايد دل ونگر را هم شكسته است.

خلع سلاح توپچی‌ها در طول سال‌های اخير

اقدام منچستريونايتد براي پيشنهاد دادن به مسعود اوزيل و خريدن او از آرسنال يادآور ستارههاي متعددي است كه توپچيها در اين سالها از دست دادهاند و شاهد پيوستن آنها به تيمهاي رقيب بودهاند. طي 20 سال گذشته در شمال لندن آرسن ونگر با بازيكنان بزرگي وداع كرده است كه هفت تن از آنها بازيكنان بسيار مهمي بودند و جدايي آنها شايد دل ونگر را هم شكسته است.

 

روبين فانپرسي

فانپرسي طي هشت فصل بازي براي شياطين سرخ در 194 بازي 96 گل براي اين تيم به ثمر رساند و فقط در فصل آخر حضورش سي گل زد. با اين حال او دل هواداران و ونگر را شكست و به منچستريونايتد رفت. شادماني پرحرارت او بعد از گل زدن به تيم سابقش به مثابه نمكي بود كه به زخمهاي هواداران پاشيده شد.

 

كولو توره

اين بازيكن ساحل عاجي هفت فصل براي آرسنال بازي كرد و در فصل 2004-2003 كه تيم بدون باخت قهرمان شد، همراه آنها بود. با اين حال پس از تمام شدن قراردادش با آرسنال در فصل 2010-2009 به منچسترسيتي پيوست و چهار فصل همراه آنان بود. او يكي از بهترين مدافعان دوران خودش بود و براي همين جدايي تلخي از آرسنال داشت.

 

سمير نصري

نصري هم يك ستاره ديگر بود كه سيتي از چنگ آرسنال درآورد. بعد از سه سال بازي در آرسنال او در اوج دوران بازيگرياش راهي سيتي شد اما حالا جايگاهش را در اين تيم از دست داده و قرضي به سويا رفته.

 

اشلي كول

كول بيشترين ضربه را به پيكر آرسنال وارد كرد. او همه دوران حرفهاياش را در اين تيم سپري كرده بود اما سال 2006 به چلسي رفت. در كمال ناباوري هواداران آرسنال روزهاي خوبي هم در انتظار كول بود چون هم در انگليس قهرمان شد هم در ليگ قهرمانان. او براي رم و لسآنجلس گلكسي هم بازي كرده است.

 

باكاري سانيا

سانيا هفت سال در آرسنال بود و بعد هم مثل خيلي از ستارههاي ديگر اين تيم به سيتي ملحق شد. اين الان سومين فصل بازي او براي تيم جديدش است.

 

گائل كليشي

كليشي هشت فصل براي آرسنال بازي كرد كه شامل آن فصل معروف توأم با قهرماني بدون باخت اين تيم هم ميشود. او سال 2011 ورزشگاه امارات را ترك كرد و از آن پس با سيتي به دو قهرماني در ليگ برتر رسيد. دو جام اتحاديه از ديگر دستاوردهايش بوده.

امانوئل آدبايور

آدبايور اغلب مورد انتقاد قرار ميگرفت اما نميتوان انكار كرد كه دوران موفقي در آرسنال داشت. در 104 بازي ليگ برتر 46 گل را طي سه فصل و نيم براي اين تيم به ثمر رساند. با اين حال او هم راه ديگر ستارههاي توپچيها را در پيش گرفت و سال 2009 به سيتي رفت. او دو فصل پر از جنجال در اين تيم داشت و دو سال بعد از آن به تاتنهام پيوست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی