نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
دوشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۸
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جواد زرینچه درباره دیدار تیم ملی مقابل سوریه ایران و سوریه اظهار داشت: سوریه تیمی است که فوتبال را فیزیکی بازی می‌کند و بازیکنانش از لحاظ قدرت بدنی در سطح خوبی قرار دارند.

زرینچه: سوریه فیزیکی بازی می‌کند

وی افزود: مطمئنا تیم سوریه برای نباختن به مصاف ایران میآید و با ارائه بازی فیزیکی و درگیرانه به دنبال این خواهد بود که با حداقل امتیاز میدان را ترک کند. ملیپوشان باید منتظر یک بازی سخت و فیزیکی باشند و اگر شرایط جوی هوا هم خوب نباشد قطعا کار برای تیم ملی سختتر هم خواهد شد.

پیشکسوت فوتبال ایران با بیان اینکه سوریه در بازیهای قبل خود تیمی قدرتمند نشان داده است، تصریح کرد: در گروهمان حریف راحت نداریم و تیمی مثل سوریه توانسته کرهجنوبی را متوقف کند. آنها حتی موفق به شکست چین در کشور خودش شدند کاری که ایران نتوانست انجام دهد.

زرینچه یادآور شد: با توجه به نتایجی خوبی که تیم ملی تا اینجای رقابتها کسب کرده تیمهای همگروه برای توقف ایران انگیزه فراوانی دارند و همین موضوع کار ملیپوشان را در ادامه بازیها سختتر میکند. به هر حال من امیدوارم روز بازی شاهد باران نباشیم چرا که این مسئله بیشتر به حریف کمک خواهد کرد تا به خود که همانا کسب حداقل امتیاز است برسد.

زرینچه در پایان راجع به اظهارات مکرر کیروش مبنی بر اینکه بازی با سوریه خیلی  حساس است و حریف را بزرگ میکند، تصریح کرد: به نظر من لازم است که کی روش مدام به این مسئله دامن بزند چرا که بازی با وریه واقعا سخت است و چه بسا اگر نتوانیم 3 امتیاز این بازی را بگیریم شرایط برای رقبا بهتر خواهد شد. باید برای کسب 3 امتیاز راهی میدان شده و تمام توانمان را برای این کار به کار بگیریم تا انشالله دست پر به تهران برگردیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی