نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
دوشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم‌ملی ایران در فیس‌بوک خود از شرایط بد آب و هوایی مالزی گفته است. کی‌روش می گوید از مدت ها پیش مسئولانAFC را درباه شرایط نا مساعد مالزی برای برگزاری این دیدار آگاه کرده بود.

کی‌روش: برای سه امتیاز دست به هر کاری می‌زنیم

کارلوس کیروش در آخرین پیامی که در فیس بوک خود منتشر کرد نوشت: ما در مالزی سخت کار می کنیم، نه فقط برای رویارویی با یک حریف سخت، بلکه به خاطر روبه رویی با هوای بارانی و شرایط بد زمین. 

او در ادامه این پیام اما نوشت: تمرکز ذهنی شاگردان من بر این هدف است: هر کاری برای به دست آوردن سه امتیاز این مسابقه انجام می دهیم.

سرمربی تیم ملی همچنین امروز در نشست خبری دیدار مقابل سوریه با اشاره به برگزاری بازی در شرایط نا مساعد جوی مالزی گفته بود: واقعیت مطلب این است که در زمان مناسب به اطلاع مسئولان فدراسیون فوتبال مالزی، مسئولان AFC و فیفا رساندیم که باتوجه به بیش از 30 سال تجربهای که دارم، میدانستم که شرایط اینجا  مناسب نیست. با این حال افراد تصمیمات را بر اساس مسئولیتهای حرفهای که دارند گرفتند و الان آنها هستند (گو هو، مسئول ژاپنی AFC) که باید پاسخگوی این شرایط باشند. بازی در این زمین نه به سود ماست و نه سوریه. با این حال با تمام توان آمدیم تا نتیجه بگیریم.

 

 

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی