نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
۰
سه‌شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کارلوس کی روش در نشست خبری پس از بازی مقابل سوریه اعلام کرد هیچ صحبتی درباره بازی امشب ندارد به جز اینکه به عملکرد تک تک بازیکنانش افتخار می کند.

کی‌روش: به تک تک بازیکنانم افتخار می کنم

وی درباره اینکه ظاهرا گل ایران آفساید نبود گفت:من هیچ صحبتی ندارم.

سرمربی تیم ملی خاطرنشان کرد:با همه احترامی که برای رسانه ها قائل هستم نمی خواهم صحبت کنم.امشب بازیکنان عملکرد خوب،صادقانه و حرفه ای داشتند.ما برای فوتبال نیاز به داور،مسول و اسپانسر داریم.

وی ادامه داد:مالزی مرکز کنفدراسیون فوتبال آسیا است.می دانستیم فصل این آب و هوای بارانی از یک ماه پیش شروع شده است.به همین دلیل است که در مالزی فوتبالی برگزار نمی شود.شما نباید از من سوالی بپرسید.باید از مسولان برگزاری مسابقه سوال کنید.

سرمربی تیم ملی درباره نتایج این تیم گفت:من به هیچ عنوان از این روند راضی نیستم.ما می توانستیم امتیازات بیشتری را کسب کنیم.ایران و فدراسیون ایران فرصت بهتر برای بررسی میزبانی این محل را داشت اما متاسفانه تصمیمات مسولان به کل فوتبال لطمه زد.من عاشق فوتبال هستم و فوتبال زندگی ام هست و وقتی این شرایط را می بینم نا امید می شوم.شما اینجا هستید و می توانید قضاوت کنید آیا وضعیت مناسب بود یا نه.الان مسولان فدراسیون فوتبال مالزی اینجا هستند.

وی ادامه داد:من اگر صحبت بیشتر کنم با محرومیت روبرو می شوم.

سرمربی تیم ملی درباره افزود:بازی امشب را در انگلیس سال ها قبل  به بزن زیرش و عجله کن(kick and rush) تشبیه می کردند.بنابراین بازیکنان باید با تمرکز بیشتر بازی می کردند.اگر تیمی امشب مستحق برد بود بازیکنان من بودند.امشب ما جنگجویانه بازی کردیم.

 

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی