نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس و تراکتورسازی بالانشین‌های کنونی لیگ برتر هستند که اختلاف زیادی با تیم سوم جدول یعنی نفت تهران دارند و به احتمال زیاد قهرمانی نیم‌فصل به یکی از این دو تیم خواهد رسید. پرسپولیس با 22 امتیاز صدرنشین است و تراکتورسازی با 20 امتیاز در رده دوم قرار دارد. شاید همین 2 امتیاز پیش بودن سرخپوشان پایتخت، به آنها در راه رسیدن به قهرمانی نیم‌فصل کمک کند. بیایید در ادامه مروری داشته باشیم بر بازی‌های باقی‌مانده این دو تیم در ادامه نیم‌فصل اول.

در ۵ هفته باقی‌مانده چه سرنوشتی در انتظار پرسپولیس و تراکتور است؟

هفته یازدهم؛ کار آسان تبریزیها

این هفته تراکتورسازی بازی آسانتری نسبت به پرسپولیس دارد. سرخپوشان پایتخت باید در خانه پیکان اوج گرفته با این تیم رده چهارمی جدول روبهرو شوند و قطعاً بازی در ورزشگاه شهرقدس دشوارتر از بازی در زمین آزادی است. در سوی دیگر شاگردان قلعهنویی میزبان صبای رده پانزدهمی هستند و به نظر میرسد در دوئل دو مربی استقلالی، کفه ترازو به نفع تیم تبریزی سنگینی کند.

هفته دوازدهم؛ جدالهای نسبتاً آسان

هم پرسپولیس و هم تراکتورسازی این هفته بازیهای نسبتاً آسانی دارند. شاگردان برانکو میزبان قعرنشین لیگ یعنی ماشینسازی هستند و تراکتور هم برای دومین هفته پیاپی میزبان خواهد بود و این بار از تیم مشهدی پدیده، که در رده یازدهم قرار دارد، پذیرایی میکند.

هفته سیزدهم؛ تقابل قلعهنویی با استقلال

این هفته قطعاً تحت تأثیر تقابل قلعهنویی با استقلال خواهد بود. منصوریان و تیمش در این بازی انگیزه زیادی دارند تا شکست خانگی فصل قبل مقابل تراکتورسازی را جبران کنند. این دوئل دیدنی فرصت خوبی برای پرسپولیس است تا در بازی نسبتاً آسان با پدیده به 3 امتیاز برسد.

هفته چهاردهم؛ سرنوشت دست اصفهانیها

پرسپولیس و تراکتورسازی هفته چهاردهم را به تقابل با تیمهای اصفهانی خواهند پرداخت. پرسپولیس در نصف جهان باید به مصاف ذوبآهن برود و تراکتورسازی با سپاهان جدالی فوقالعاده حساس را در تبریز خواهند داشت. شاید یک هفته پیش از پایان نیمفصل، اصفهانیها تکلیف قهرمان نیمفصل را روشن کنند.

هفته پانزدهم؛ خیال آسوده پرسپولیس

در روزی که تراکتوریها به سد محکم نفت تهران و علی دایی میخورند، پرسپولیس جدالی آسان در خانه دارد. سرخپوشان پایتخت میزبان سیاهجامگان مشهد هستند حال آنکه در همین هفته تراکتور هم در تهران با نفتی روبهرو میشود که خوب فوتبال بازی میکند.

جمعبندی، حریفان دشوار و تراکتور و پرسپولیس در خارج از خانه

پرسپولیس در 3 بازی از 5 بازی باقیماندهاش در بیرون از خانه به میدان میرود. مصاف با پیکان، پدیده و ذوبآهن در خانه حریفان است و شاگردان برانکو در ورزشگاه آزادی از ماشینسازی و سیاهجامگان پذیرایی میکنند اما تراکتورسازان در 3 بازی از 5 بازی خود میزبان هستند و از صبا، پدیده و سپاهان پذیرایی میکنند حال آنکه در خانه، نفت تهران و استقلال روزهای سختی دارند. گرچه میزبانی بیشتر تراکتورسازان نسبت به پرسپولیس تا حدودی شرایط را برای تیم تبریزی بهتر خواهد کرد اما حریفان تراکتورسازی دشوارتر از پرسپولیس هستند که با توجه به 2 امتیاز بیشتر، سرخپوشان پایتخت، مسیر این تیم برای قهرمانی نیمفصل هموارتر است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی