نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

درگیری‌های کوکه در دربی مادرید برای هافبک اتلتیکو دردسرساز شد.

از جر و بحث با سيمئونه تا درگيری با كريس

ناكامي و عقب افتادن مقابل حريف ديرينه در دربي شهر مادريد باعث شد تا ديگو سيمئونه، سرمربي آرژانتيني اتلتيكو به شدت عصباني بازي را دنبال كند و تصوير نگران او در كنار زمين در جريان بازي حكايت از همه چيز داشت. در جريان اين بازي يكي از مهرههاي كليدي اتلتيكو، يعني كوكه نه تنها به شدت عصباني بود، بلكه با سرمربي تيمش و در نهايت با كريس رونالدو نيز درگير شد.

 

در دقيقه 88 بازي بود كه سيمئونه جر و بحث شديدي با كوكه داشت اما اين دلخوري و نگراني در دقايقي پيش از آن و در حقيقت از زمان به ثمر رسيدن سومين گل كريس در بازي ايجاد شده بود. كوكه دقايق پاياني بازي را كاملاً عصبي دنبال ميكرد و دائماً از همتيميهايش ميخواست تا توپ را به او برسانند. بيدقتي ساويچ در دقيقه 80 بازي هم به شدت او را عصباني كرده بود.

 

كوكه دائماً غر ميزد. ابتدا فليپه لوئيس گلههاي او را ناديده گرفت و ترجيح داد تا خودش به تنهايي يك حركت تهاجمي را آغاز كند. بعد همين داستان با سائول رخ داد و او ترجيح داد تا با كاراسكو حمله را دنبال كند. كوكه بيقرار بود و عجله داشت تا هرچه سريعتر بازي را به جريان بيندازد. در عين حال او حس ميكرد كه همتيميهايش توپ را به او نميدهند و همين او را بيشتر عصباني كرده بود. در دقيقه 88 هم جر و بحث تندي را با سيمئونه داشت و در كنار زمين كلمات تندي ميان آنها رد و بدل شد.

 

درگيري كريس و كوكه

طبق اعلام برنامه ال لارگرو، در صحنه درگيري كريس و كوكه، ستاره اتلتيكو، توهين زشتي به كريس كرد و او را «همجنسباز» خطاب كرد و البته واكنش كريس هم به توهين كوكه جالب توجه بود.

 

در پايان بازي، كريس با خنده در رختكن براي همتيميهايش تعريف كرد كه بين او و كوكه چه گذشته. كريس گفت: «كوكه مرا همجنسباز خطاب كرد و به من گفت: «اگر در خيابانهاي مادريد تو را ببينم، خواهي ديد كه چه به روزت خواهم آورد.» و يكي از همتيميهاي كريس از او پرسيد: «تو به او چه گفتي؟» و پاسخ كريس اين بود: «من هم به او گفتم اگر همجنسباز هم باشم، ولي خيلي پولدارم احمق.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی