نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰

لمن عليه آنچلوتی: اگر پپ بود، چنين اتفاق‌هايی نمی‌افتاد

بعد از باخت بايرنمونيخ مقابل بوروسيادورتموند در رقابتهاي بوندسليگا بود كه ينس لمن، دروازهبان اسبق و باتجربه ژرمنها، در مقالهاي كه براي روزنامه بيلد نوشت، كارلو آنچلوتي را به باد انتقاد گرفت. اين باخت با نتيجه يك بر صفر رقم خورد و باعث افزايش نااميدي و ناراحتي ميان هواداران باواريايي شد. روزنامه بيلد هم در نسخه ديجيتالي خودش، يك نظرسنجي براي كاربرانش قرار داد كه فقط 46 درصد از بين 172 هزار كاربري كه در اين نظرسنجي شركت كرده بودند، بايرن را مدعي اصلي قهرماني در بوندسليگا ميدانستند.

 

در اين ميان بيشترين حجم انتقادات به سوي كارلو آنچلوتي، سرمربي ايتاليايي باوارياييها كه در ابتداي فصل جاري جانشين پپ گوارديولا شده، روانه شده است.

 

ينس لمن، دروازهبان سابق ژرمنها، در روزنامه بيلد، عملكرد بايرن كارلتو در بازي با دورتموند را به باد انتقاد گرفته و نوشته: «در جريان اين بازي، بازيكنان بايرن در زمين قدم ميزدند؛ در زمان مربيگري گوارديولا در بايرن، اصلاً چنين اتفاقي نميافتاد.»

اين نظر لمن است كه سابقه سنگرباني در تيمهاي شالكه، ميلان، بوروسيادورتموند، آرسنال و اشتوتگارت را در كارنامه ورزشياش ميبيند. بايرنمونيخ در حال حاضر با فاصلهاي 3 امتيازي نسبت به تيم صدرنشين لايپزيك در رده دوم جدول بوندسليگا قرار گرفته است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی