نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
دوشنبه ۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۹
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدي مهدوي، كاپيتان تيم واليبال بانك سرمايه كه از شعارهاي هواداران ورامين عليه سيد ناراحت شده بود، معتقد است ناظر بازي بايد چهارشنبه جلوي آنها را مي‌گرفت.

مهدوی: همه می‌خواهند ما ببازيم!

او به خبرورزشی میگويد: «هواداران ورامين با اين كار شخصيت خودشان را نشان دادند. وقتي ما تهران هستيم و بازي بعدي براي آنهاست نبايد تماشاگران با ما اين كار را میكردند. ناظر بازي بايد جلوي اين كار را میگرفت كه فكر میكنم ليدرشان را بيرون كرد اما نبايد اين اتفاقات بيفتد چراكه تماشاگران بازي بعدي بودند.»

به نظر او آن روز خيلیها میخواستند بانك مقابل پارسه بازنده شود: «همه دست به دست هم دادند تا ما ببازيم اما آخر فصل معلوم میشود كه چه تيمي قهرمان میشود.» مهدوي خودش اعتراف میكند بايد تيمش در هفته هشتم 3- صفر برنده میشد: «همه تيمها جلوي ما انگيزه دارند اما ما بايد 3 امتيازي ببريم. معمولاً آنجا كه بايد بازي را 3 امتيازي تمام كنيم مشكلاتي پيش میآيد و نمیشود اما مهم برد است كه برديم.» او دليل گره خوردن بازي را به غير قابل پيشبيني بودن بازي ربط میدهد: «واليبال است و غير قابل پيشبيني. امسال جوي عليه تيم ما درست شده است و همه دوست دارند ما ببازيم. نمیدانم چرا؟ شايد به خاطر اينكه خيلي موفق هستيم. در بازي چهارشنبه با اينكه جو سالن خوب نبود مهم برد بود كه به آن رسيديم.» كاپيتان تيم بانك سرمايه البته خوب میداند كه تيمش نبايد 3-2 برنده باشد: «ما برديم اما نبايد برابر پارسه يا ختم 3-2 برنده شويم. بايد هم اين تيم و هم خاتم را 3- صفر شكست میداديم. در بازي با خاتم هم ست اول و دوم را برديم و ست سوم هم جلو بوديم اما يه دفعه شرايط برگشت. بازي است ديگر، پيش میآيد. بالاخره درست میشود.» او از داوري بازي مقابل پارسه راضي است: «داوري خوب بود. اعتراض به داوري هم از طرف بچههاي ما نبود. فقط يك جا اول بازي داور خط اشتباه كرد و يك جا هم فول تور پاسور پارسه را به ضرر ما زد، همين.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی