۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی صنعت نفت آبادان گفت که با بازی اصولی حریف خود را از پیش‌رو برداشته‌اند.

دست‌نشان: برخورد توپ به شکم بازیکن ما ضدفوتبال است؟!

نادر دستنشان پس از پیروزی یک بر صفر خارج از خانه تیمش مقابل سیاهجامگان گفت: برای هر دو تیمی که نیاز به پیروزی داشتند, بازی سنگینی بود. هم برای ما که در بازی قبلی شکست خورده بودیم و هم سیاهجامگان که در زمین خودی بازی میکرد. سیاه جامگان شکست خورد اما بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشت. ما مصدومان زیادی داریم و با 5 تغییر به میدان رفتیم. بچهها از جان مایه گذاشتند و موقعیتهایی را نیز از دست دادیم.

وی افزود: در این بازی خوب دفاع کردیم و در حملات نیز با فکر کار کردیم، سیاه جامگان هم عملکرد بسیار خوبی داشت که با عملکرد خوب بچهها توانستیم پیروز شویم.

سرمربی صنعت نفت درخصوص اعتراض هواداران به سبک بازی تیمش و اتهام ضدفوتبال به این تیم، اظهار داشت: هواداران حق دارند که از این باخت ناراحت باشند. بازیکنان من شاید تحت فشار و خستگی روی زمین افتادند ولی داور 5 دقیقه وقت اضافی گرفت و قصد تخریب بازی را نداشتیم.

دستنشان ادامه داد: در یک صحنه شوت ایوب کلانتری بازیکن سیاهجامگان که یکی از شوتزنترین بازیکنان است،  در فاصله 9 متری به شکم بازیکن ما برخورد کرد. آیا به نظر شما این ضد فوتبال است؟ تماشاگران باید قبول کنند که ما بازی اصولی به نمایش گذاشتیم.

وی درباره داوری این دیدار نیز عنوان کرد: آقای اکرمی خیلی پختهتر از گذشته عمل کرد و نسبت به گذشته کمتر از کارت استفاده کرد و به جز یکی دو صحنه که مربوط به آفساید و داور خط بود، مشکلی از لحاظ داوری وجود نداشت. اکرامی در گذشته تجربه دادن 13 کارت زرد به هر دو تیم داشته ولی او امروز نمایش خوبی داشت و امیدوارم در آینده کمک بسیاری به ما کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی