نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی تیمش مقابل ماشین سازی گفت:از این پیروزی خوشحالم چون مستحقش بودیم، تا آخر فصل بازی‌های مشابهی در انتظارمان است.

برانکو: گل دوم را می‌زدیم نتیجه بهتر از این می‌شد

به گزارش خبرورزشی، برانکو ایوانکوویچ پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل ماشینسازی تبریز در نشست خبری گفت: یک بار دیگر حادثه شهادت زواران کربلا را تسلیت میگویم و همچنین درگذشت بازیکنان تیم چائوی برزیل را.  من همکارم مربی آنهاست و تسلیت میگویم امیدوارم چنین صحنههایی را دیگر نبینیم. از بازی خوشحالم چون مستحقش بودیم، تا آخر فصل بازیهای مشابهی در انتظارمان است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: ۹۰ دقیقه بازی را کنترل کردیم و موقعیتهای گلزنی زیادی ایجاد کردیم، اگر پنالتی گل میشد زحمات ما به باد میرفت. این بازی و همه بازیهای لیگ برایمان سخت خواهد بود، بازیهای به شکل ماراتن است اما خوشحالم که پیروز شدیم و با این پیروزیها به هوادارانمان شادی را هدیه میکنیم، در بازیهای آینده هم به دنبال برد هستیم و ایجاد موقعیت گل و برد برایمان از همه چیز مهمتر است.

وی در مورد اینکه مهاجمان پرسپولیس عصبی بودند، گفت: امروز هم فرصتهای گلزنی زیادی ایجاد کردیم و طبیعی است وقتی که موقعیت از دست میرود بازیکن عصبی میشود چون قانون فوتبال است، وقتی از شانسهای گلزنی استفاده نکنیم احتمال باخت هست. اگر گل دوم را میزدیم نتیجه بهتر از این هم میشد. باید بدانیم که تعدادی از بازیکنان تحت قرارداد باشگاهها هستند و نمیتوانیم تقویت مورد نظر را به طور کامل انجام دهیم البته سطح انتظارات از ما بالاست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی