۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قربان بردیف مدت‌هاست مهدی طارمی را زیر نظر دارد. آقای گل پرسپولیس یکی از گزینه‌هایی است که سرمربی فعلی روستوف او را در لیست انتظار خود قرار داده است و اگر در پنجره نقل و انتقالات زمستانی، روستوف سردار را به یک مشتری دست به نقد بفروشد، احتمالاً مهدی طارمی جانشین سردار می‌شود. یک واسطه ایرانی، طارمی را به بردیف معرفی کرده و این ماجرا هیچ ارتباطی به سردار آزمون ندارد اما انتشار عکس طارمی کنار آزمون این شائبه را به دنبال داشت که سردار طارمی را به بردیف معرفی کرده است.

آزمون: چرا به من توهین می‌کنند؟!

به گزارش خبرورزشی، خبرنگاری در کنفرانس برانکو، نظر سرمربی پرسپولیس را در مورد انتقال طارمی به روستوف از طریق آزمون پرسید و برانکو هم که نمیدانست طارمی را واسطهای که تا به حال چند بازیکن به روسیه فرستاده به سرمربی روستوف معرفی کرده، نه آزمون، در جواب گفت: «خوشحالم سردار به مهدی احترام میگذارد اما انتقال طارمی به باشگاه پرسپولیس مربوط است.» همین حرف باعث شد گروهی از هواداران پرسپولیس با هجوم به صفحه شخصی سردار، این بازیکن را بابت گناه نکرده سرزنش کنند.

این اتفاق واکنش سردار را در پی داشت و آزمون دیروز گفت: «نمیدانم چرا به من توهین میکنند، از هواداران عزیز پرسپولیس ناراحتم که به من بیاحترامی کردند. من هیچ وقت به مهدی نگفتم به روستوف بیا و به بردیف هم نگفتم مهدی را بخر! این مسائل به من ربطی ندارد.» حق با سردار است، او واسطه انتقال طارمی نیست و مهدی همان طور که وکیلش گفت مدیر برنامه دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی