نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فولاد خوزستان در حالی که تا دقیقه 85 برابر نفت تهران یک- یک مساوی بود، ناگهان توفانی به پا کرد و با نتیجه 4 بر 2 به پیروزی رسید. بدون کوچک‌ترین تردیدی ستاره فولاد خوزستان در این دیدار ساسان انصاری بود، بازیکنی برگشتی (!) که با گلزنی در دقایق 31، 90 (از روی نقطه پنالتی) و 2+90 هت‌تریک کرد و با 9 گل زده به صدر جدول گلزنان برگشت.

ساسان انصاری همین الان هم برگردد در پرسپولیس نیمکت‌نشین می‌شود!

به گزارش خبرورزشی، ساسان انصاری همان بازیکنی است که از هفته چهارم به بعد از پرسپولیس جدا شد و ظرف 8 هفته 9 گل زد تا خیلیها به برانکو و سرخپوشان تهرانی برای صدور رضایتنامه او خرده بگیرند. دیروز ظریفی میگفت: «ساسان انصاری اگر با همین شرایط و آمادگی هم به پرسپولیس برگردد، باید دوباره روی نیمکت ذخیرهها بنشیند چراکه ترکیب برانکو دستخوردنی نیست!»

شاید این دوست گرامی ما حرفی از روی طنز زده باشد اما حرفی کاملاً جدی است. ساسان انصاری فصل گذشته هم در فولاد خوزستان تقریباً همین شرایط را داشت و با این امید به پرسپولیس برگشت که ستاره شود و مورد توجه کارلوس کیروش قرار بگیرد. این اتفاق نیفتاد که هیچ! ساسان انصاری به نیمکت ذخیرهها تبعید شد و کار به جایی رسید که این بازیکن خواستار جدایی شود. جالب آن که برانکو یا باشگاه پرسپولیس (شاید هم هر دو!) به راحتی با این درخواست موافقت کردند تا بتوانند رامین رضاییان را برگردانند! ساسان انصاری به فولاد خوزستان رفت در حالی که نعیم سعداوی به شدت به او اعتماد داشت.

به گفته خود ساسان انصاری، سرمربی فولاد خوزستان بلافاصله پس از بازگرداندن این بازیکن، به او حرفهای جالبی زده است. نعیم سعداوی به انصاری گفته که میتواند دوباره ستاره شود و حتی وقتی در بازی با نفت و گاز گچساران در جام حذفی پنالتی خراب کرد و باعث حذف تیمش شد، باز هم سرمربی فولاد به او اعتماد کرد. در دیدار بعدی فولاد خوزستان برابر سپاهان اصفهان، وقتی داور اعلام پنالتی کرد، باز هم سعداوی از ساسان انصاری خواست که پشت توپ برود و همین اعتماد، روحیه ساسان انصاری را به قدری بالا برد تا در هفته دوازدهم هتتریک کند. حالا همه جا صحبت از ساسان انصاری است. ستاره بیچون و چرای هفتههای اخیر لیگ شانزدهم که میتوانست مثل آرش افشین یا بختیار رحمانی و حتی امین حاجمحمدی استقلال، در پرسپولیس بماند و تا آخر فصل سه، چهار بازی هم نصفه و نیمه به میدان برود و بعد هم... ساسان انصاری راه دیگری را برگزید. به جای ماندن و نان شهرت پرسپولیس را (حتی به قیمت نیمکتنشینی) خوردن، ترجیح داد به فولاد خوزستان برود و دوباره آقایی کند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی