۰
شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ستار همدانی در مورد شکست استقلال مقابل تراکتورسازی در ورزشگاه آزادی به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: در این بازی‌ها مسائل روحی و روانی نقش مهمی دارد.

استقلال مدعی قهرمانی نیست!

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: شما دیدید که تراکتورسازی در این زمینه روی حریف تسلط داشت، چون بعد از اشتباه اخباری شیرازه این تیم از هم پاشیده نشد و حتی بازوبند کاپیتانی را به او دادند. در صحنهای دیگر رحمتی با محمد نوری درگیر شد و با اینکه تراکتورسازی با یک گل عقب بود، نوری هیچ واکنشی نشان نداد. در یک صحنه دیگر دیدید که محمد ابراهیمی میتوانست خودش گل بزند، ولی به حاتمی پاس داد.

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال ادامه داد: وقتی چنین چیزهایی را در تراکتورسازی میبینیم، باید گفت که آنها از لحاظ روحی در سطح بسیار بالایی قرار داشتند. همین موضوع باعث شد تا آنها بازی باخته را با برد عوض کنند. تراکتورسازی با ادامه این روند میتواند قهرمان لیگ شود، چرا که امیر قلعهنویی تیم بسیار خوبی ساخته است.

وی در خاتمه تصریح کرد: من قبلاً هم گفته بودم که استقلال امسال مدعی قهرمانی نیست و هنوز هم براین عقیدهام که آنها شانس قهرمانی ندارند. استقلال دچار تغییرات زیادی شده است، درضمن در این باشگاه از بالا تا پایین همبستگی دیده نمیشود. همین موضوع باعث میشود تا تیم آسیب ببیند، درضمن ما کار تاکتیکی خاصی در استقلال نمیبینیم. شما دیدید که بازیکنان این تیم به یارگیری در یکسوم دفاعی هیچ توجهی نداشتند و استقلال همچنان در ساختار دفاعی و حمله دچار مشکل است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی