نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
۰
شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۹
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی پاشازاده در خصوص شکست 2 بر یک استقلال مقابل تراکتورسازی عنوان کرد: وقتی یک تیم در خانه خود جلو می‌افتد و در نهایت می‌بازد، نشان می‌دهد شرایط خیلی بد است.

پاشازاده:: شرایط استقلال  خیلی بد است!

مدافع پیشین استقلال درباره شعارهای برخی  از هواداران استقلال که خواستار رفتن منصوریان شده بودند گفت: باشگاه باید در این مورد تصمیم بگیرد چون باشگاه است باید جوابگوی مردم باشد. تغییر هم میتواند خوب باشد و هم میتواند نتیجه عکس بدهد. باید فکری اساسی به حال استقلال کرد. وقتی شما در زمین خوب باشید، تماشاگران هم از شما حمایت میکنند. طرفداران استقلال به اندازه کافی از تیم خود حمایت کردند که نشاندهنده شخصیت آنهاست. میشود یک نیمفصل نتیجه نگرفت اما امیدوار بود که حداقل تیم خوب بازی میکند که این اتفاق برای استقلال نیفتاده است. چون استقلال زیبا بازی نمیکند و نوسان زیادی دارد.

مدافع پیشین استقلال در مورد اختلافات بین زمانی و منصوریان عنوان کرد: این اصلاً صورت خوشی ندارد که یک نفر از هیئتمدیره این صحبتها را در رسانهها انجام دهد. هیئتمدیره حق دارد که بازخواست کند اما حرفهای این است که افتخاری را بازخواست کند و خود مدیرعامل هم منصوریان و مدیرفنی تیم را بازخواست کند و نتایج آن باید اعلام شود. این مشکلات باید در خود باشگاه حل شود.

سرمربی راهآهن درخصوص شرایط این تیم و نیز بازی مقابل نساجی تصریح کرد: بازی خیلی زیبایی داشتیم و 6-5 بار توپ را به تیر دروازه حریف زدیم. شرایط فنی تیم ما خیلی خوب است اما متأسفانه شرایط مالی ما از فجیع هم گذشته و ما را خیلی آزار میدهد.

وی در پاسخ به این پرسش که «کادر فنی راهآهن برای نیمفصل چه برنامهای دارد و به فکر جذب بازیکنی هست یا خیر؟» گفت: هنوز نمیدانیم میتوانیم این بازیکنان را حفظ کنیم یا خیر. امیدوارم مسئولان حداقل اعلام کنند که نیمفصل چه کنیم، اصلاً به تعطیلات برویم و به خودمان برسیم! ما در توپ هم مشکل داریم! 15 توپ داشتیم که حدود 5 تای آن پنچر شد و اگر مربی دروازهبانان هم بخواهد با سنگربانان تیم تمرین کند، دچار مشکل میشویم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی