نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
۰
یکشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال راه‌‌آهن گفت: بازیکنانم تا اینجا به خاطر من صبر کردند و بدون دریافتی به کارشان ادامه دادند ولی دیگر شرایط همکاری برایشان وجود نداشت.

پاشازاده:: مقابل ایران‌جوان حاضر نمی‌شویم

مهدی پاشازاده در خصوص اعتصاب بازیکنان تیمش و تعطیلی تمرینات اظهار داشت: بازیکنان تیم دیگر امکان ادامه دادن با شرایط موجود را نداشتند. آنها تا اینجا هم لطف کردند و به خاطر من تحمل کردند و شرمندگیاش برای من مانده است.

وی افزود: از ابتدای فصل تا این لحظه بازیکنان و کادر فنی، یک ریال دریافتی نداشتهاند و حتی کسی نیست که به حرفشان را پیشش ببرند. در جلسهای که با مدیرعامل باشگاه داشتیم، آب پاکی را روی دستمان ریخت و گفت از پول هیچ خبری نیست و بازیکنان هم تصمیم به اعتصاب گرفتند.

سرمربی تیم فوتبال راهآهن در مورد مشکلات مالی تیمش گفت: بازیکنانم از ابتدای فصل حتی مشکل تغذیه و رفت و آمد داشتند و در حال حاضر که تمرینات تعطیل شده است، هر کدام به شهر خودشان سفر کردهاند.

پاشازاده در پایان، در مورد ادامه کار راهآهن در لیگ یک تصریح کرد: نمیدانم چه اتفاقی خواهد افتاد. در دیدار مقابل ایرانجوان حاضر نمیشویم و آینده تیم هم مشخص نیست. حیف از این تیم با این شرایط فنی خوب و بازیهای زیبا که باید به این سرنوشت دچار شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی