نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل باشگاه سیاه‌جاگان گفت: اگر رقض خراسانی من مشکل دارد رضا عطاران در فیلم من سالوادور نیستم سامبا می رقصید و او باید دستگیر شود.

عباسی: اگر رقص خراسانی من اشکال دارد رضا عطاران باید دستگیر شود!

علی عباسی مدیرعامل باشگاه سیاهجامگان در خصوص محرومیت دو جلسهای خداداد عزیزی گفت: متاسفانه روز گذشته نامهآی به دستم رسید که عزیزی دو جلسه محروم است. البته من رای قطعی را ندیدم و فقط نامه را دیدم اما وقتی از آقای فتاحی سوال کردم گفتند رای قطعی است و باشگاه نمیتواند اعتراض کند. 

وی افزود: این هم جزئی از فوتبال است و وقتی با بعضی از تیمها بازی دارید باید تاوان خیلی چیزها را بدهید نمونه بارزش فیلمی است که از من در صفحات مجازی منتشر کردند و وقتی من فیلم را دیدم خودم تعجب کردم که کجای قصه اشکال دارد. 

مدیرعامل باشگاه سیاهجامگان تاکید کرد: البته من شخصی که این فیلم را منتشر کرده میشناسم ولی اعتقاد دارم اگر رقص محلی و خراسانی من در یک محفل عروسی که اتفاقا همه مرد هستند مشکل داشته باشد پس کل قوچان و کردها و ... همه باید دستگیر شوند چون در قوچان رقص محلی شبیه به رقص کردی صورت میگیرد. اتفاقا رضا عطاران را هم باید دستگیر کنند چون در فیلم من سالوادور نیستم رقص سامبای تربتی انجام میداد و رقص سامبای تربتی درست مثل رقص محلی خراسان میماند. 

عباسی در خصوص اینکه فرهاد کاظمی ادعا کرده که در زمین تمرین ابومسلم موش پیدا میشد، گفت: اینکه او گفته بود بازیکنان دوش نمیتوانستند بگیرند درست بود ولی موش قضیه را نمیدانم! ما یک زمین تمرین در پارک ملت مشهد داریم که شهرداری به ما لطف کرده و این زمین خوب را به ما داد. اتفاقا زمانی که کاظمی اینجا سرمربی بود از محل تمرین ما تعریف میکرد و فکر کنم این قضیه هم مثل همان حکایت رقص محلی است که خواستند با انتشار خبر و فیلمش برای ما دردسر درست کنند اما باید بگویم زمین تمرین ما دوش ندارد ولی کیفیت خوبی دارد ولی من موشی آنجا ندیدم. 

وی در خصوص اینکه کاظمی بدون فسخ قرارداد به ماشینسازی رفته است، گفت: من کاری ندارم که کاظمی کجا رفته چون فوتبال حرفهای است و مربی حق دارد تصمیم بگیرد ولی ما زمانی که قرارداد بستیم مدت یک سال بود اما بعد از جدایی نه فسخ قراردادی شد نه فرهاد کاظمی از ما تسویه حساب گرفت. 

عباسی در پایان در خصوص پیوستن مسعود همامی به این تیم، گفت: ما گلر نداریم و گلر خارجی ما هم با کادر فنی گذشته رفت و مجبور شدیم دروازهبان جذب کنیم چون در بازی گذشته دروازهبان تیم ما اخراج شد. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی