نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
جمعه ۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حالا که به بازی ذوب‌آهن- پرسپولیس نزدیک شده‌ایم، برای آنکه به یاد بیاوریم این دیدار چقدر حساس است، فقط چند سکانس کوتاه از اتفاقاتی که طی تقابل‌های قبلی این دو تیم رقم خورد را مجدداً مرور می‌کنیم. اتفاقاتی که هر کدام‌شان، داستان‌های طولانی و جذابی را در پی داشت.

از سوتی داوران تا اعتراض برانکو

چنگ آهنی بر صورت سرخ

این فصل، پرسپولیس برای حذف از جام حذفی، این افتخار را به تیم دسته دویی قشقایی داد تا سند کنار رفتنش از این تورنمنت را امضا کند وگرنه تا قبل از آن، ذوبآهن اصفهان این وظیفه را برعهده داشت که پرسپولیس را از جامحذفی کنار بزند. البته در دو شکست پیاپی پرسپولیس در جامحذفی مقابل ذوبآهن، دو اتفاق عجیب رخ داد. بار اول، بازی در تهران برگزار میشد و درخشان سرمربی پرسپولیس بود. سرخپوشان با حمایت 80 هزار هوادار خود از حریف پیش بودند اما داور در اخراج مایکل اومانا مدافع وقت میزبان عجله کرد و پس از آن، ذوبیها دو بار به پرسپولیس گل زدند تا برنده به خانه برگردند. در بازی دوم که فصل قبل برگزار شد، دروازهبان سرخپوشان خیلی زود و باز هم به اشتباه، اخراج شد و پرسپولیس دیگر نای پیروزی نداشت.

رشادتهای رشید

محمدرشید مظاهری دو بار توانست بازیکنان پرسپولیس را در دو بازی رفت و برگشت از گل کردن ضربات پنالتیشان ناامید کند. فصل قبل در هر دو بازی رفت و برگشت، پنالتی گرفت تا از شکست ذوبآهن جلوگیری شود. بعد از اینکه مظاهری پنالتیها را مهار کرد، پرسپولیس امتیاز از دست داد. بازی رفت، ضربه عالیشاه را گرفت و ذوبآهن در نهایت برنده شد، بازی برگشت پنالتی کمال کامیابینیا را مهار کرد تا بازی به تساوی کشیده شود.

اعتراضهای شدید برانکو

سرمربی پرسپولیس زیاد اهل اعتراض به داوران نیست اما یک بار بدجوری علیه داوریها مصاحبه کرد. بعد از حذف سرخپوشان با اشتباه یدا... جهانبازی در فصل قبل جام حذفی، برانکو حمله شدیدی به داوران داشت و حرفهایی به زبان آورد که عجیب بود. اعتراض برانکو اما مثل همیشه بعد از مدتی توسط خودش و در عین تعجب، تکذیب شد ولی با این حال او یک بار مصاحبه تند انجام داد و همان یک بار هم سوژه شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی