۰
جمعه ۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: پس از اینکه سه گل خوردیم تیم ما عصبی شد و شیرازه خط دفاعی‌مان از هم پاشید.

دست‌نشان: می‌خواهید من را به مسلخ ببرید

نادر دستنشان پس از شکست تیمش مقابل فولاد خوزستان گفت: تبریک ویژه میگویم به تیم فولاد خوزستان. این تیم نمایش خوبی در بازی امروز داشت.  از نظر من بهترین گلزن لیگ (ساسان انصاری) در بازی امروز موقعیت زیادی نداشت. کاری به نتیجه ندارم، اما همه از دیدن این مسابقه لذت بردند. به فولاد که برنده بازی بود و به صنعت نفت که برنده کیفیت بازی شد، تبریک و خسته نباشید میگویم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با بیان اینکه تیمش موقعیتهای خوبی در بازی با فولاد داشته است، خاطر نشان کرد: ما موقعیتهایمان را در این بازی از دست دادیم. همینطور پس از اینکه سه گل خوردیم تیم ما عصبی شد و شیرازه خط دفاعیمان از هم پاشید. در چند حمله هم تیم فولاد میتوانست گلزنی کند.

دستنشان در پاسخ به این سؤال که چرا در نیمه دوم تیم حریف از سمت چپ تیم شما موقعیتهای زیادی ایجاد کرد، اظهار داشت: در دقایق پایانی بازی چنین چیزی مشاهده میشد، اما احساس میکنم شما بازی را خوب ندیدید. من چیزی را که از 40 سال تجربه فوتبالی خودم احساس میکنم، میگویم. ما در این بازی دفاع راست هم نداشتیم و مجبور شدیم هافبک راستمان را در این منطقه بگذاریم. پس از اینکه رضا نوروزی را که واقعاً انرژی زیادی از او رفته بود، بیرون کشدیم، دفاع چپمان را به خط حمله بردیم. فوتبال همین است و هرکسی از موقعیتهای خود استفاده کند، برنده میشود. تیم فولاد از پنالتی و موقعیتهای خود به خوبی استفاده کرد.

وی درباره داوری دیدار نیز گفت: داور از همه لحاظ عالی بود. آقای صالحی بهترین داور است و من در مباحث داوری دخالت نمیکنم.

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان در واکنش به این پرسش که آیا تعریف او از داوری به کنایه است، خاطرنشان کرد: نه، اینطور نیست! آیا میخواهید من را به مسلخ ببرید؟!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی