۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مديربرنامه‌های رونالدو با تمجید از او و رفتارش از فروتنی ستاره پرتغالی گفت.

مندس: فروتنی كريس خيلی عميق است

ژرژ مندس مديربرنامههاي تعداد زيادي از ستارههاي تراز اول دنياي فوتبال از جمله كريستيانو رونالدو در صحبتهايي اعلام كرده كه كريس فروتني فراواني دارد و همين به او كمك ميكند تا بتواند روز به روز بهتر و بهتر شود.

 

او در عين حال اعلام كرد كساني كه كريس را به خودپسندي محكوم ميكنند، سخت در اشتباهند.

 

مندس در اين رابطه گفت: «صفتي كه به بهترين نحو ممكن مناسب كريس است، صفت فروتني است. او فروتني عميق و عظيمي دارد كه در لحظات سخت و تلخ مشخص است. كريس خيلي راحت اشتباهاتش را ميپذيرد و آنها را شناسايي ميكند تا بتواند آنها را اصلاح نمايد و نگران چيزهايي ميشود كه شايد كسي هرگز نگران اين مسائل نباشد.»

 

مندس در نامهاي كه در مجله «فرانسفوتبال» منتشر شد، اندكي در مورد فضايل اخلاقي رونالدو به اظهارنظر پرداخت.

 

از نظر مندس، ستاره پرتغالي رئال و كاپيتان تيم ملي پرتغال، فردي هميشه ناراضي است كه بيشتر و بيشتر ميخواهد و او را يك بازيكن حرفهاي تزلزلناپذير ميداند كه رقابت در ذاتش است و همين باعث شده تا او حتي با كسب تمامي اين افتخارات، راضي نباشد. مندس ادامه داد: «موفقيت كريس را به سمت يك موفقيت جديد سوق ميدهد. اين مهمترين چيزي است كه براي كريس پيش ميآيد. او هميشه به سمت جايزه بعدي، گل بعدي و ركورد بعدي حركت ميكند.»

 

اين در حالي است كه آقاي مندس از اوايل دهه 2000 و زماني كه كريس فوتبال حرفهاياش را در اسپورتينگ ليسبون آغاز كرد، مديربرنامههاي او بوده و در تشريح شخصيت اين ستاره پرتغالي گفت: «همين حس رقابتي است كه او را به سمتي سوق ميدهد كه باخت و شكست را نپذيرد: حتي در بازي پينگپنگ يا تنيس با دوستانش. البته اين گاهي با غرور و خودخواهي اشتباه گرفته ميشود ولي هيچ چيزي اشتباهتر از اين نيست. كريس خيلي خوب به حرفها گوش ميدهد.» ارتباط مندس 50 ساله با كريس به حدي دوستانه و صميمانه است كه رونالدو او را به سان پدر دوم يا برادر بزرگترش ميداند. مندس در بخش پاياني نامهاش نوشت: «هيچكسي نميداند كه كريس چند بار در شرايط فيزيكي نامناسب و يا با انبوهي از درد بازي كرده است.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی