نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم‌های ایرانی لیگ قهرمانان نمی‌توانند در تهران میزبان حریفان عربستانی‌شان باشند و باید در بین همسایه‌ها دنبال کشوری باشند!

چرا این شیخ‌نشین آن‌سوی خلیج فارس میزبان تیم‌های ایرانی می شود؟

در بین همسایه های عربی ایران، کشور عمان احتمالا میزبان بازی تیمهای ایرانی برابر نمایندگان آسیایی می شود. بعد از شلوغ کاری عربستانی ها، از سال گذشته، ای اف سی قانونی تصویب کرده که اجازه نمی دهد تیم های دو کشور در زمین های خودشان، میزبان هم باشند و این هزینه های تیم ها برای بازی در لیگ قهرمانان را بالا برده است. به همین دلیل تیم های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان به دنبال کشوری برای میزبانی از حریفان عربستانی هستند. 

نمایندگان ایران در آسیا اما از میان گزینه های مختلف به کشور عمان رسیده اند. چون عملا بازی در کشورهایی مثل قطر، بحرین و امارات برای مان مقدور نیست و این کشورها، به پاتوقی برای عربستانی ها بدل می شوند اما در میان همسایگان آن سوی خلیج فارس، عمانی ها همیشه رابطه ای صمیمی با ایران داشتند. به تازگی هم گروهی ورزشی که کنسرسیومی ایرانی – عمانی است، تمایل زیادی برای گسترش روابط فوتبالی دو کشور دارد. پیشتر هم پرسپولیس به اردوی عمان رفته و چند روزی آنجا مهمان بوده. این کنسرسیوم اوایل سال با مهدی تاج برای اسپانسری تیم ملی فوتبال هم صحبت کرده بودند و حالا به شدت دوست دارند میزبان بازی های تیم های ایران در لیگ قهرمانان آسیا باشند. چیزی که البته به شدت با استقبال از سوی تیم های بی پول ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا مواجه می شود!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی