نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هواداران باشگاه استقلال که با شعار حمایت قطعی از سرمربی جوان خود، فصل را آغاز کرده بودند، مدتی است دیگر شعارهای حمایتی شان را بازنشر نمی دهند.

بالاخره از منصوریان حمایت می شود یا نه؟

به گزارش خبرورزشی، هواداران استقلال قبل از آغاز فصل علاقه خود به حمایت از علیرضا  منصوریان را نشان دادند. همان زمان، در شبکه های اجتماعی یک کمپین جالب به نام «حمایت تا قیامت» به راه افتاد تا استقلالی ها نشان دهند تحت هر شرایطی به دفاع از سرمربی جوان تیم شان می پردازند. 

لیگ جلو رفت و هر چه از زمان بازی ها گذشت، استقلال کمتر توانست در جلب نظر هوادارانش موفق عمل کند. تیمی که فصل را نسبتاً خوب شروع کرده بود، تا جایی پیش رفت که با ریزش شدید تماشاگر مواجه شد. 

سپس شکست مقابل تراکتورسازی و تبعات آن که گریبانگیر منصوریان و بازیکنان را گرفت. شنیدن شعار «حیا کن، رها کن» و ماجراهایی که همه می دانند. 

برای بازی با پدیده، با اینکه استقلال برنده از زمین خارج شد اما دیگر کسی آن شعار معروف «حمایت تا قیامت» را در فضای مجازی به روز نکرد و حمایت ها، کمرنگ شد. این موضوع، معمای جدیدی برای استقلالی ها به  وجود آورده با این مضمون که «آیا دیگر قرار نیست کسی تا پایان همین فصل حتی، از منصوریان حمایت کند؟» 

شاید طرفداران استقلال در انتظار دو بازی سرنوشت ساز تیم محبوب شان مقابل نفت تهران در جام حذفی و السد قطر در لیگ قهرمانان آسیا هستند تا پس از موفقیت کادرفنی در آن، حمایت از منصوریان را مجددا از سر بگیرند؟ 

فعلا شرایط استقلال کمی پیچیده است و مشخص نیست بالاخره قرار بر حمایت از کادرفنی است یا نه! 

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی