۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن تیم چاپکوئنسه که از سانحه هوایی جان سالم به در برده بود از بیمارستان مرخص شد.

بازگشت به زندگی

 

 

* آلان راچل فوتباليست باشگاه چاپكوئنسه روز جمعه، بعد از بهبود نسبي از كلينيك پزشكي شهر چاپكو مرخص شد. بعد از سقوط هواپيماي حامل كاروان چاپكوئنسه در كلمبيا بود كه او به عنوان يكي از چند بازمانده اين سانحه تراژديك، در بيمارستاني در كلمبيا بستري شد. روز سهشنبه او به كلينيكي در چاپكو منتقل شد ولي در نهايت روز جمعه با بهبود شرايطش مرخص شد و به خانه بازگشت تا اولين نفر از 4 بازمانده برزيلي سانحه سقوط هواپيما باشد كه از بيمارستان مرخص شده و به منزلش بازگشته است. او حالا و 17 روز بعد از سقوط هواپيمايي كه منجر به مرگ 71 نفر از 77 سرنشين اين هواپيما شد، به منزل بازميگردد.

 

راچل سوار بر ويلچر از مركز پزشكي اونيمد چاپكو خارج شد و مورد استقبال اعضاي خانواده، دوستان و هواداراني قرار گرفت كه مقابل درهاي كلينيك انتظار او را ميكشيدند. او بدون مشكلي از روي ويلچر بلند شد و عزيزانش را در آغوش كشيد و سپس سوار اتومبيل شد.

 

طبق اعلام پزشكان كلينيك، اندكي قبل از مرخص شدن راچل، اعضاي دروني بدن او قدرت و توان خود را بازيافتهاند و بعد از انجام چندين جلسه فيزيوتراپي، او ميتواند خيلي عادي راه برود. قرار بر اين است كه او به زودي در يك كنفرانس خبري شركت كند.

 

اما رافائل انزل، يكي ديگر از بازماندگان اين سانحه هوايي همچنان در همان كلينيك بستري است. خبرنگار راديو اوئسته كاپيتال برزيل روز سهشنبه هفته گذشته با هواپيماي نيروي هوايي برزيل همراه با راچل به چاپكو منتقل شدند و هنوز آسيبديدگي پاي چپ او برطرف نشده و او در عين حال جلسات فيزيوتراپي را پشت سر ميگذارد. نتو هم روز پنجشنبه به برزيل بازگردانده شد و از ناحيه قوزك پاي چپ تحت درمان است.

 

جكسون فولمن، دروازهبان چاپكوئنسه كه يكي ديگر از بازماندگان اين سانحه است از روز دوشنبه در بيمارستان آلبرت انيشتين سائوپائولو بستري است و زير تيغ جراحي رفته و انتظار ميرود كه در روزهاي آتي به چاپكو منتقل شود. ساير بازماندگان اين سانحه تراژديك بوليويايي و اعضاي كادر پرواز هستند.

 

دولت برزيل هم روز جمعه در يك مراسم، از زحمات مقامات و مردم كلمبيا كه به كمك سانحهديدگان و قربانيان سقوط هواپيما شتافته بودند پرداخت. در اين مراسم، ميچل تمر، رئيسجمهور برزيل شركت داشت و از 12 كلمبيايي به خاطر كمكها تقدير شد و فدريكو گوتيرس سولواگا، شهردار مدلين هم بالاترين نشان قدرداني برزيل را دريافت كرد و نشانهاي ارزشمند ديگري نيز به برخي ديگر از افراد تأثيرگذار در كمكرساني اهدا شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی