نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به نظر مي‌رسد هيچ‌كس نمي‌تواند ترمز يوونتوس را بكشد و اين تيم در لاين سرعت براي خودش ويراژ مي‌دهد.

اگه می‌تونی منو بگیر!

به گزارش روزنامه خبرورزشی، در حساسترين بازي هفته هفدهم رقابتهاي سري A ايتاليا، تيم فوتبال يوونتوس توانست با تكگل گونسالو ايگواين مقابل رقيب خود آاسرم به برتري برسد و فاصلهاش را در جدول با ديگر رقيبان بيشتر كند. اكنون يوونتوس بدون ذرهاي استرس، با خيال راحت به استقبال جشن كريسمس ميرود چراكه هم جالوروسي را شكست داد و هم اينكه ميلان از پس آتالانتا برنيامد.

 

يووه در لاين سرعت

به نظر ميرسد هيچكس نميتواند ترمز يوونتوس را بكشد و اين تيم در لاين سرعت براي خودش ويراژ ميدهد. بيانكونري در حالي رم را در يوونتوس آرهنا شكست داد كه توانست به ششمين پيروزي متوالي خود دست پيدا كند. پيروزي كه باعث شد يووه 7 امتياز از همين رم دوم جدولي پيش بيفتد و از رقيبانش بيش از پيش فاصله بگيرد.

 

بانوي پير تاريخساز ميشود؟

يوونتوس در طول تاريخ سري A كم افتخار به دست نياورده و داراي بيشترين تعداد قهرماني از آغاز اين ليگ تاكنون است. آنها 5 سال پشت سر هم است كه فاتح سري A ميشوند و اجازه خودنمايي به تيم ديگري را ندادند. حالا يووه در شرايطي به دنبال ششمين عنوان متوالي خود ميگردد كه دستيابي به آن ميتواند نام آنها را يكبار ديگر در تاريخ اين رقابتها جاودانه كند. از سال 1929 كه سري A برگزار شد هيچ باشگاهي نتوانست بيش از 5 قهرماني پشتسرهم را در كارنامهاش ثبت كند. تنها تيمي كه قبلاً 5 بار پشتسرهم اسكودتو را فتح كرده تورينو است كه حدفاصل سالهاي 1943 تا 1949 به اين افتخار نائل شد. اينتر از 2006 تا 2010 و يوونتوس از 1931 تا 1935 اين عنوان را به دست آوردند. و حالا اين بيانكونري است كه هر هفته كه ميگذرد بيشتر به هدفش كه ششمين قهرماني متوالي سري A است نزديك ميشود.

 

ايگواين همچنان ميتازد

گونسالو ايگواين پس از اينكه هفته گذشته جشن تولد 29 سالگياش را با گلزني در دربي تورين جشن گرفت، يكبار ديگر به داد تيمش رسيد و با تكگل زيباي خود سه امتياز حياتي را به هواداران هديه داد. مهاجم سابق ناپولي كه سال گذشته 36 گل براي اين تيم به ثمر رساند، تا پايان هفته هفدهم توانست خودش را 10 گله كند. موتور الپيپيتا براي يوونتوس روشن شده و دارد نشان ميدهد ارزش 90 ميليون يورو هزينه را دارد.

 

پيانيچ بدشانس

ميرالم پيانيچ هافبك يوونتوس كه مقابل تيم سابق خود بازي ميكرد خيلي زود دچار بدبياري شد و مجبور شد زمين مسابقه را ترك كند. او پس از اينكه در دقيقه 50 آسيب ديد به ناچار از بازي بيرون رفت تا جاي خود را به خوان كوادرادو بدهد.

 

رم و فرصتي كه سوخت

بدون شك  اين بهترين فرصت رم براي كم كردن اختلاف با يوونتوس بود. اگر جالوروسي مثل ميلان و اينتر ميتوانست از پس بانوي پير بربيايد، اختلافش را به عدد يك ميرساند. مردان لوچانو اسپالتي اما از اين شانس استفاده نكردند تا براي جبران دو برابر تلاش كنند. رم هماكنون ميلان را با دو امتياز كمتر پشتسر خود ميبيند و براي كم كردن فاصله با يوونتوس پيش از تعطيلات كريسمس بايد از كيهوو پذيرايي كند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی