نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
دوشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی می گوید روی خرید بازیکن درجه یک خارجی وسواس دارد ولی به خاطر شرایط موجود، به خرید «کِکو» بازیکن برزیلی راضی شده است.

روی خرید بازیکن درجه یک خارجی هم وسواس دارم

وحید شمسایی درباره شرایط تیم فوتسال تاسیسات دریایی در تعطیلات نیم فصل گفت: به خاطر حضور در کلاسهای مربیگری، تیم را چند روزی دست مربی بدنساز سپرده بودیم و گاهی هم بین کلاسها به تمرینات سر می زدیم. شرایطمان بد نیست و آماده بازی با تیم ارژن شیراز در نیم فصل دوم هستیم.

وی درباره جذب «کِکو» بازیکن برزیلی تیم مگنوس تاکید کرد: ما دنبال بازیکن درجه یک بودیم که بتواند سنگهای بزرگ را از جلوی پای ما بردارد که بازیکنی حاضر نبود برای سه ماه به ایران بیاید. ککو هم بازیکن آزاد بود و به خاطر زمان لیگ برزیل توانستیم او را بگیریم. او بازیکن خیلی تاپی نیست ولی شاید بتواند به ما کمک کند.

سرمربی - بازیکن تیم تاسیسات ادامه داد: خود من روی خرید بازیکن تاپ خارجی وسواس دارم ولی شرایط فصل و زمان کوتاه باقیمانده تا انتهای لیگ اجازه نداد که بتوانیم بازیکن خیلی تاپی بگیریم. البته این اولین باری است که بازیکن خارجی می گیرم و امیدوارم ککو بتواند به ما کمک کند.

شمسایی همچنین در خصوص کلاسهای سطح سه مربیگری فوتسال هم گفت: این کلاسها واقعا فوق العاده بود هرچند از صبح تا شب درگیر بودیم. در این کلاسها کنار مربیان و مدرسان بزرگی نشستم که از ابتدای راه اندازی فوتسال در این دوره حضور داشتند. فوتسال ورزشی است که لحظه به لحظه آن تجربه است و حتی صرف حضور در این دوره هم خودش کمک بزرگی به حاضران بود.

وی افزود: این 14 روز با تمام سختی هایش سپری شد و خوشحالیم که در بالاترین سطح آموزشی مربیان حضور داشتیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی