نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کارلوس توس با گریه از هواداران بوکاجونیورز خداحافظی کرد.

پيغام هواداران: كارليتوس بمان

اينطور به نظر ميرسد كه كارلوس توس اسطوره آرژانتيني باشگاه بوكاجونيورز در حال دور شدن از اين تيم است. بعد از برد 1-4 بوكا در بازي با كولون، كارلوس توس در هنگام ترك زمين چمن با چشماني اشكبار با هواداران تيمش خداحافظي كرد. البته او مشخص نكرد كه مقصد آتي او چين خواهد بود يا خير.

 

اين اتفاق در شرايطي رخ داد كه در طول هفته گذشته، توس اعلام كرده بود كه از فشارهاي موجود در فوتبال آرژانتين به شدت خسته شده است و نظراتش را به رئيس باشگاه بوكاجونيورز هم اعلام كرده بود. در اين ميان، او پيشنهادي 80 ميليون دلاري را براي دو سال حضور در باشگاه شانگهاي شنهووا دريافت نموده و خيليها بر اين باورند كه او با خداحافظي از هواداران بوكا، قصد دارد تا چمدانهايش را به مقصد چين ببندد.

 

به نظر ميرسد كه بازي مذكور احتمالاً آخرين بازي توس با پيراهن بوكا بوده است. در جريان اين بازي وقتي توس گام به زمين چمن ورزشگاه بومبونرا گذاشت هواداران هم خيلي سريع فرياد «كارليتوس مال بوكاست و از بوكا نرو» را سر دادند. وقتي بلندگوهاي ورزشگاه نام او را سر دادند، كارلوس توس به شدت تشويق شد و در جريان بازي هم بارها اين شعار شنيده ميشد: «با دستان كارلوس توس، همه چيز مثل قبل شده است.» در جريان اين مسابقه تعدادي از ورزشكاران بنرهايي را با پيغامهاي متفاوتي خطاب به توس به ورزشگاه بومبونرا برده بودند كه شعارهاي روي برخي از آنها بدين ترتيب بود: «مرسي به خاطر وفاداريات» «توس، مرسي نابغه»

 

در جريان برگزاري مسابقه هم هر زمان كه توس پا به توپ ميشد، هواداران به شدت او را تشويق ميكردند و درعين حال هواداران هم با حمايت از هشتگ #NoTeVayasTevez (نرو توس)، از ستارهشان خواستند تا تيم محبوبش را ترك نكند.

 

اما گويا ستاره شماره 10 بوكا، كه حالا يكي از اسطورههاي اين تيم به حساب ميآيد، تصميمش را گرفته است و يا دستكم اين ابراز احساسات هواداران نتوانست نظر او را عوض كند. كه او چند روز پيش اعلام كرده بود كه تصميمي براي آيندهاش نگرفته اما در عين حال اعلام هم نكرد كه به چه مسائلي فكر ميكند. توس اخيراً گفته بود كه به كمي زمان نياز دارد تا مشكلات را حل كند و بتواند تصميمگيري كند و قرار بر اين بود كه در روزهاي تعطيلات سال نو، هنگامي كه براي تجديد وفاداري با همسرش وانسا، جشني را برگزار ميكنند، به آينده حرفهاياش نيز فكر كند و تصميم بگيرد.

 

اما بعد از اتمام بازي بوكا مقابل كولون بود كه او با چهرهاي غرق در اشك با هواداران تيم محبوبش خداحافظي كرد. خيليها معتقدند كه توس با دور شدن از بوكا، به شانگهاي چين نزديك و نزديكتر ميشود و حالا بدين ترتيب او از تيم رؤياهايش خداحافظي كرده و همه شواهد و قرائن حكايت از آن دارد كه بوكا در سال 2017 نميتواند روي او حسابي باز كند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی