۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با باز شدن پنجره نقل و انتقالات زمستاني، ژوزه مورينيو خريد مورد نظرش را نهايي خواهد کرد، اما گزينه خريد شياطين سرخ در بازار سرد زمستاني كيست؟

مرد يخی، تحت حمايت ايبرا

به گزارش روزنامه خبرورزشی، منچستريونايتد از حالا براي ژانويه دست به كار شده و در حال فراهم كردن مقدمات انتقال ويكتور ليندلف است. اين روزها شايعات زيادي در خصوص حضور مدافع وسط بنفيكا در اولدترافورد به گوش ميرسد و اين احتمال وجود دارد كه با باز شدن پنجره نقل و انتقالات زمستاني، ژوزه مورينيو خريد مورد نظرش را نهايي كند اما گزينه خريد شياطين سرخ در بازار سرد زمستاني كيست؟

 

هموطن زلاتان

ويكتور يورگن نيلسون ليندلف نام كامل گزينه خريد شياطين سرخ است كه چند وقتي ميشود مورد توجه اين باشگاه قرار گرفته. ليندلف در 17 جولاي 1994 در منطقه واستراس واقع در سوئد متولد شد و همانجا فوتبال را به صورت حرفهاي آغاز كرد. ليندلف از همين حالا توسط هموطنش زلاتان ايبراهيموويچ حمايت شده و ايبرا همه جوره از اين انتقال استقبال كرده است.

 

در رادار پرتغاليها

بنفيكا كه در يك دهه اخير استعدادهاي زيادي از آنخل ديماريا و داويد لوئيز گرفته تا اين اواخر رناتو سانچس به فوتبال اروپا معرفي كرده، ليندلف را در دسامبر 2011 به خدمت گرفت. با اين حال بازي در تيم اصلي آنچنان هم آسان نبود چراكه ليندلوف 17 ساله، 2 سال در تيم جوانان و تيم دوم بنفيكا بازي كرد تا بتواند پيشرفت كند.

 

ستون بنفيكا

او سال 2013 اولين بازياش را در جامحذفي براي بنفيكا انجام داد. با اين حال ويكتور در فصل 2014-2013 همچنان در تيم دوم بنفيكا به بازي گرفته شد و با انجام 33 بازي عضو اصلي اين تيم بود. از فصل گذشته اغلب در تيم اصلي به بازي گرفته شد تا اينكه بعد از ژانويه 2016 به عضويت ثابت تيم درآمد.

 

تيم ملي

ويكتور كه يكي از اركان اصلي تيم زير 21 سالههاي سوئد در راه قهرماني اروپا بود، براي يورو 2016 هم به تيم ملي دعوت شد. او در هر سه مسابقه مرحله گروهي بازي كرد كه درنهايت سوئد از گروهش حذف شد و به خانه برگشت. او از زمان حضورش در تيم ملي كه به يك سال نميرسد، 11 بازي انجام داده و يك گل هم در كارنامه دارد.

 

از ميدلزبورو تا منچستر

سال گذشته در همين زمان بود كه باشگاه ميدلزبورو به جذب ليندلف علاقهمند شده بود و قصد داشت اين بازيكن را به طور قرضي به خدمت بگيرد. انتقالي كه ميسر نشد و اكنون بعد از گذشت يك سال، اين بازيكن 22 ساله به جاي بازي در چمپيونشيپ به باشگاه بزرگ منچستريونايتد لينك شده است.

 

سبك بازي

ليندلف علاوه بر بازي در دفاع وسط اين قابليت را دارد كه در سمت راست نيز به ايفاي نقش بپردازد، همانطور كه در تيم ملي هم چندين بار اين كار را انجام داده بود. او همچنين توانايي بالايي در بازيخواني بازيكن روبهرويش دارد و به ندرت خطا ميكند يا كارت زرد ميگيرد؛ درست همان سبكي كه ريو فرديناند داشت. سرعت عمل همراه با قدرت او در خط دفاعي باعث شده رسانههاي پرتغالي او را با رافائل واران مدافع فرانسوي باشگاه رئالمادريد مقايسه و همين را دليل علاقهمندي مورينيو به جذب ليندلف عنوان كنند.

 

معروف به خونسرد

ليندلف در بين بازيكنان بنفيكا به مرد يخي معروف است. همتيميهايش به خاطر خونسردي ليندلف در زماني كه تحت فشار است و اعتماد به نفس بالايي كه دارد چنين لقبي را به او دادهاند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی