۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باکسینگ دی لیگ برتر انگلیس پرهیجان و دیدنی دنبال شد و تمام مدعیان و بزرگان هم پیروز شدند.

مدعيان لیگ جزیره كوتاه نيامدند

به گزارش روزنامه خبرورزشی، در حالي كه اكثر ليگهاي معتبر دنيا تعطيلات كريسمس را سپري ميكنند اما هفته هجدهم ليگ برتر انگليس در اولين روز كريسمس پيگيري شد. ديدارهايي كه همگي به نفع مدعيان به پايان رسيد تا جشن باكسينگ دي آنها خراب نشود.

 

مورينيو كريسمس مويس را خراب كرد

ديويد مويس به عنوان سرمربي ساندرلند به اولدترافورد آمده بود اما نتوانست جلوي ژوزه مورينيو حرفي براي گفتن داشته باشد و باز هم با ناراحتي ورزشگاه تيم اسبقش را ترك كرد. گلهاي دالي بليند، زلاتان ايبراهيموويچ و هنريخ مخيتاريان كافي بود تا كار گربههاي سياه را يكسره كند. نكته جالب جايي بود كه عدهاي از تماشاگران منچستري، ديويد مويس را پيش از شروع مسابقه هو كردند تا ميزان انزجار خود از مدت زمان 10 ماهه حضور آقاي برگزيده در اولدترافورد را نشان دهند. يونايتد در اين مسابقه نمايش خوبي از خود به جا گذاشت و تيم مورينيو در همه پستها نمره قبولي گرفت. شياطين بازي به بازي بهتر ميشوند.

 

ژيرو منجی توپچيها

تك گل دقيقه 87 اوليويه ژيرو كافي بود تا آرسنال از نبرد سخت با وستبروم دست پر بيرون بيايد و 37 امتيازي شود. همانطور كه انتظار ميرفت وستبروم كار را براي آرسنال مشكل كرد و تا لحظات آخر هم به هدفش رسيد اما ژيرو از راه رسيد و همه چيز را تغيير داد. آرسنال اگرچه برتري خفيفي در اين مسابقه داشت اما شكل نمايش آنها نشان ميداد كه دوباره به مسير قهرماني برگشتهاند. توپچيها هماكنون به فاصله دو امتيازي منچسترسيتي رسيده و با چلسي صدرنشين نيز 9 امتياز اختلاف دارند. غيبت شكودران مصطافي همچنان در اين تيم حس ميشود و آرسن ونگر بايد هرچه زودتر چارهاي برايش بينديشد.

 

كريسمس به كام چلسي

چلسي رو به زوال رفته فصل پيش، اكنون تحت هدايت آنتونيو كونته در ليگ برتر آقايي ميكند و پيروزي 3 بر صفر مقابل بورنموث جشن كريسمس آنها را تكميل كرد. آبيهاي لندن در روز درخشش پدرو و ادن آزار توانستند به دوازدهمين پيروزي متوالي خود برسند تا غيبت ديگو كاستا و انگولو كانته به هيچ عنوان حس نشود. كونته براي پر كردن جاي خالي غايبان كليدياش، از پدرو، آزار و ويليان در فاز هجومي استفاده كرد و سسك فابرگاس را پشتسر آنها قرار داد. تغيير تاكتيكي كه نشان داد دن آنتونيو به يك بازيكن خاص متكي نيست و تيمش را با برنامه پيش ميبرد. دو گل از پدرو و تك گل آزار، چلسي را 46 امتيازي كرد و اختلافشان با منچسترسيتي دوم جدولي را به عدد 7 رساند.

 

هالسيتي 70 دقيقه دوام آورد

زور هالسيتي قعر جدولي براي مقابله با منچسترسيتي به بيش از 70 دقيقه نرسيد و اين تيم در 20 دقيقه پاياني قافيه را به مردان پپ گوارديولا باخت. برخلاف آنتونيو كونته كه در غياب كاستا و كانته توانست تيمش را به خوبي رهبري كند، گوارديولا اما نزديك بود از غيبت سرخيو آگوئرو و پابلو زابالتا ضربه بخورد. كوين دبروين كه رل اصلي را براي سيتيزنها بازي ميكرد در انجام دادن وظايفش موفق نبود و نوليتو هم كارايي لازم را نداشت. اين يعني وقتي آگوئرو در زمين نباشد تيم گوارديولا كمتوان ميشود. پنالتي دقيقه 72 يحيي توره و سپس 6 دقيقه بعد گل ميچي ايهناچوي تعويضي، گوارديولا را از هفته هجدهم عبور داد. سيتي از حالا بايد آماده نبرد هفته آينده مقابل ليورپول باشد. ديداري كه تكليف تيم دوم جدول را مشخص خواهد كرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی