نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

روابط عمومی باشگاه نفت با اعلام اینکه هیچ نامه ای در خصوص ممنوع الفعالیت شدن این باشگاه ارسال نشده است، از حضور پرقدرت این تیم در نقل و انتقالات خبر داد.

واکنش تند باشگاه نفت به سازمان لیگ/ قبل از دیدار حذفی ما را به حاشیه بردید

در حالی که با توجه به بدهیهای معوقه باشگاه نفت، اعلام شد این تیم از حضور در نقل و انتقالات در نیم فصل محروم خواهد بود، مدیر روابط عمومی این باشگاه در این خصوص پاسخ داده است.

مدیر روابط عمومی این باشگاه گفته است: هیچ نامه ای برای باشگاه نفت نیامده است. آقای فتاحی هم در مصاحبه شان اعلام کرده اند تمام باشگاه های بدهکار نمی توانند در نقل و انتقالات حضور داشته باشند. البته این تصمیم هم توسط سازمان لیگ اجرایی نشده و سوال بنده این است که چرا در آستانه دیدار حساس نفت برابر سپاهان در جام حذفی باید باشگاه ما مورد خطاب قرار گیرد و به دنبال ایجاد حاشیه باشند؟

مدیر روابط عمومی نفت همچنین گفته است: باشگاه نفت با قوت در نقل و انتقالات شرکت می کند و هرگز هم ممنوع الفعالیت نیست. صراحتا باید بگوییم باشگاه نفت به رغم بلاتکلیفی های مالک باشگاه 43 درصد تا به امروز پرداختی داشته و حتی تشکر آقای دایی را نیز در این زمینه در پی داشته است. شاید کمتر تیمی تا به اینجای فصل توانسته با توجه به مشکلات اقتصادی اینچنین پرداختی به بازیکنان و دیگر اعضای خود داشته باشد. خیلی باشگاه ها بدهکار هستند که نیاز به نام بردن آنها نیست اما اهالی فوتبال می دانند که چه باشگاههایی بدهکارند و به چه مبالغی. برخی باشگاه ها حتی بیش از 10 میلیارد بدهی دارند. مالک باشگاه نفت نیز به تعهدات خود در قبال بدهی ها پس از رفع بلاتکلیفی ها و برطرف شدن موانع موجود پایبند خواهد بود و جای تقدیر دارد به رغم بلاتکلیفی نفت با احساس مسئولیت 43 درصد پرداختی به تیم داشته اند و این سوای پاداش هایی است که در خصوص پیروزیها و نتایج تیم به اعضا در نظر گرفته شده است. حال روا نیست وقتی بخش خصوصی در فوتبال اینگونه هزینه می کند شاهد چنین هجمه ها و شایعاتی باشیم و مطمئن باشید با قدرت در نقل و انتقالات حضور خواهیم داشت و هیچ تهدید و نامهای متوجه باشگاه در این زمان نیست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی