۰
جمعه ۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کریم انصاری فرد این روزها تبدیل به پر سر و صدا ترین فوتبالیست شاغل در لیگ یونان شده است.

در یونان همه از  یک ایرانی حرف می زنند

به گزارش خبرورزشی، رادیو ورزش یونان به تازگی با انتشار گزارشی از آمادگی باشگاه پانیونیوس آتن برای اجرای پلن B در قبال ملیپوش ایرانیاش خبر داد.

باشگاه پانیونیوس در حال تغییر نگرش سخت خود نسبت به کریم انصاریفرد و کسب اطمینان لازم جهت از دست ندادن درآمدی بابت این ملیپوش ایرانی است.

سایت رسمی رادیو ورزش یونان در این باره نوشته است: مهاجم ایرانی تیم پانیونیوس شب گذشته (پنجشنبه) پس از گلزنی به تیم ایانینا در بازی هفته سیزدهم سوپر لیگ یونان فرصتی برای ارسال پیام خود مبنی بر ماندن در این تیم آتنی داشت. در حالی که تیمهای زیادی خواهان او هستند، اما باشگاه پانیونیوس آماده تغییر نگرش خود درباره انصاریفرد است. برای اهالی باشگاه پانیونیوس روشن است اگر انصاریفرد قصد پیوستن به تیم جدیدی را ندارد باید بدون واسطه به یک توافق دو طرفه با باشگاه دست یابد تا در صورت ترک پانیونیوس در تابستان سال آینده با توجه به پایان زمان قراردادش سود اقتصادی به این تیم برسد.

باشگاههای المپیاکوس، پاناتینایکوس و آ اک با پرداخت مبلغ 400 هزار یورویی حاضر به جذب انصاریفرد هستند اما به نظر میرسد پانیونیوس با انتخاب راه سومی مهاجم ایرانیاش تا پایان فصل حفظ خواهد کرد. بند آزادی این مهاجم ایرانی در آن زمان  نیز دریافت 400 هزار یورو توسط باشگاه پانیونیوس است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی