نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۶
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نیم‌فصل دوم لیگ برتر تكواندوی باشگاه‌های ایران جام خلیج‌فارس، یادواره شهدای تكواندوی مدافع حرم با تساوی مدعیان قهرمانی برای رونمایی از سرمربی جدید تیم ملی نتیجه نداشت.

جدال مدعيان بدون برنده!

به گزارش روزنامه خبرورزشی  در مهمترین بازی ایستگاه اول دور برگشت كه فینال زودرس لقب گرفت دانشگاه آزاد و شهرداری ورامین، دو تیم مدعی قهرمانی، به تساوی ۴ - ۴ رضایت دادند تا تكلیف قهرمان به هفتههای بعد كشیده شود.

ورامینیها كه بازی دور رفت را به دانشگاهیها واگذار كرده بودند، برای تكرار قهرمانی به پیروزی این دیدار خیلی امیدوار بودند و قرار دادن سجاد مردانی كنار مهدی خدابخشی و ابوالفضل یعقوبی گواه این ادعا بود اما به جز خدابخشی كه به رغم آسیبدیدگی رقیبش را شكست داد، دو ملیپوش دیگر این تیم با شكست، شیاپچانگ را ترك كردند تا شاگردان خانلرخانی پیروزی را با تساوی عوض كنند. آرمین هادیپور، عرفان ناظمی، سعید رجبی و علیرضا علیاری از دانشگاه آزاد، مهدی خدابخشی، محمد گودرزی، سیدمهران قوام و علی پاكدین از شهرداری ورامین پیروز شدند.

از نكات جالب این دیدار شروع بد سجاد مردانی برای شهرداری ورامین بود. او مقابل سعید رجبی در راند طلایی شكست خورد. ابوالفضل یعقوبی هم در مصاف با علیرضا علیاری باخت.

به این ترتیب دانشگاه آزاد با این تساوی فاصله 3 امتیازیاش با تیم دوم جدول را حفظ كرد تا از همین حالا قهرمانی فصل جدید لیگ برتر را به نام خود ثبت كند.

نعمتا... خلیفه، سرمربی دانشگاه آزاد، پس از تساوی تیمش میگوید: «تساوی مقابل شهرداری ورامین را باید فراموش كنیم و به فكر بازیهای هفتههای آینده باشیم تا جام قهرمانی را به دانشگاه ببریم.»

سرمربی دانشگاه آزاد ادامه میدهد: «در فرصت باقیمانده تا پایان نیمفصل دوم برای خاتمه دادن به بدشانسیها برنامهریزی میكنیم تا برای پنجمین بار به قهرمانی لیگ برتر دست پیدا كنیم.»

خلیفه به مشكل بازیكن سنگینوزن تیمش اشاره میكند: «متأسفانه برای دیدار حساس با شهرداری امید عمیدی را در اختیار نداشتیم و نتوانستیم بازیكن جدیدی جذب كنیم به همین دلیل از هوگوپوش دیگری استفاده كردیم. به خوبی اهمیت بازیها را میدانیم و برای رسیدن به قهرمانی با برنامه به جنگ حریفان بعدی میرویم.»

پس از این بازی دانشگاه آزاد برابر یاسین پیشرو به تساوی رضایت داد تا همچنان در صدر جدول باقی بماند. شهرداری ورامین هم شمالشرق را برد و تیم دوم شد تا تلاش مدعیان برای قهرمانی به هفتههای بعد موكول شود.

در پایان ایستگاه دوم وحید عبداللهی و فریبرز عسكری بهترین مربی، سیدمهران قوام و سعید رجبی بهترین تكواندوكار، سیدحسن میر و كیومرث چگینی بهترین سرپرست و ابوالفضل خدایی بهترین داور شدند.

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی