۰
دوشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هر اتفاقی را می‌توان از چند زاویه مختلف دید... خطای دید و تفاوت نگرش هم محصول همین تفاوت زاویه نگاه است... در ماجرای دعوای کارلوس کی‌روش و برانکو ایوانکوویچ که بازنده‌ای غیر از فوتبال ایران ندارد و یک دعوای سه‌سر باخت است، همین تفاوت نگرش و زوایای مختلف دید وجود دارد.

 از نگاه برخی، کیروش مقصر است که در تعطیلات نیمفصل اردو میگذارد و دست برانکو را خالی میکند و از نگاه عدهای هم برانکو تقصیر دارد که با تمام کارهای کارلوس مخالفت میکند و نمیگذارد تیم ملی برنامههای آمادهسازیاش را جلو ببرد. شما این روزها در خبرورزشی هر دو نگاه را میبینید. هم حرفهای کارلوس کیروش و نزدیکانش در انتقاد از رفتار برانکو در خبرورزشی منتشر میشود و هم گلایههای برانکو و نقدهای حامیانش نسبت به برنامههای کارلوس کیروش... نویسندگان خبرورزشی هم هر یک به فراخور زاویه دید خود این اختلاف را تحلیل میکنند و خبرورزشی میکوشد به عنوان رسانهای مستقل و بیطرف، به موازات تلاش برای حل این دعوای سهسرباخت، منعکسکننده دیدگاه هر دو طرف باشد. این رویه البته با نقدهایی همراه بوده و از یک طرف عدهای ما را بابت نوشته برخی همکاران در حمایت از کیروش سرزنش میکنند و عدهای هم گلایه دارند چرا برخی نویسندگان ما با برانکو موافق هستند.

حقیقتش به گمان خودمان، این رویه تنها راه حفظ بیطرفی خبرورزشی در یک اختلاف بیدلیل است. اینجا جنگ حق و باطل نیست که طرف حق را بگیریم، تقابل خیر و شر نیست که با شر مبارزه کنیم. ما وسط یک دعوای سهسر باخت و یک کشمکش بیدلیل، میکوشیم با تریبون دادن به هر دو سمت ماجرا، بیطرف بمانیم و قضاوت را به شما بسپاریم.

موضع خبرورزشی هم روشن است، ما طرف فوتبال ایران هستیم. نه عشق ویچ داریم و نه به قول برخی دوستان، کیروشیپوریم!

ما همیشه از مربی خارجی کاربلد به واسطه دانش و تفکری که وارد فوتبال ایران میکند، دفاع کردهایم اما در این ماجرا هم به کیروش نقد داریم و هم به برانکو... به کیروش از این جهت که وقتی امکانات و دستمزد میخواهد، میگوید من حرفهای هستم اما وقتی با مشکل مواجه میشود، در رفتاری غیرحرفهای استعفا مینویسد و بازیکن پس میفرستد و بیانیه میدهد و به برانکو هم از این جهت که وقتی سرمربی تیم ملی بود، اولویت را به باشگاهها نمیداد و حالا که سرمربی باشگاهی است، اولویتهایش را عوض کرده است. شاید به قول یکی از مخاطبان خبرورزشی، اشتباه از خود ما بوده که برای یک پیکان فرسوده (فوتبال ایران) فرمان بنز و تایر بیامو سفارش دادهایم و حالا نه میتوانیم با این کار کنیم و نه از آن کار بکشیم!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی