۰
دوشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خامس رودریگس قصد دارد سال آینده در تیم منچستریونایتد توپ بزند.

پيام رودريگس به مورينيو: بيا نجاتم بده!

به گزارش روزنامه خبرورزشی، خامس رودريگس براي ژوزه مورينيو پيغام فرستاده كه براي خريدن او با باشگاه رئالمادريد وارد مذاكره بشود. مهاجم رئاليها كه با زينالدين زيدان رابطه خوبي ندارد و تصميم به جدايي گرفته منچستريونايتد را بهترين گزينه براي خود ميبيند.

اين مهاجم كلمبيايي ترجيح ميدهد در همين موعد نقل و انتقالات ژانويه تكليف خودش را مشخص كند و ژرژ مندس، مدير برنامههاي او، اتفاقاً روابط خوبي با مسئولان يونايتد و «اِد وودوارد» مدير اين باشگاه دارد. چلسي و پاريسنژرمن هم جزو علاقهمندان به اين بازيكن 25 ساله هستند اما او ترجيح ميدهد به اولدترافورد برود. لوئي فانخال، مربي سابق يونايتد، هم در دوران خود تلاش كرد تا رودريگس را به خدمت بگيرد اما تا الان مورينيو چندان به انجام اين معامله مصمم نشان نداده است. تنها تغييري كه ممكن است رخ بدهد اين است كه يونايتد؛ مورگان اشنايدرلين، مروان فليني و ممفيس دپاي، سه هافبك خودش، را بفروشد تا هم جا باز شود هم توان مالي انجام اين خريد را به دست بياورد. فعلاً به نظر ميرسد توپ در زمين مورينيو است و مندس هم كه هموطن مورينيو است تمامي اطلاعات لازم در مورد رودريگس و اين قضيه را در اختيار موكلش خواهد گذاشت.

رودريگس كه بعد از مدتها در بازي جامحذفي مقابل سويا در تركيب ثابت قرار گرفت پيش از اين گفته بود رئال باشگاهي است كه رؤيايش را داشته اما حقيقت اين است كه بازي كردن در تيم زيدان برايش به يك كابوس تبديل شده و حالا از مورينيو به عنوان يك ناجي انتظار كمك دارد.
 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی