۰
دوشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی رحمتی و خسرو حیدری، دست راست‌های علیرضا منصوریان در ابتدای فصل، در طی یك هفته گذشته یك كلمه هم با یكدیگر حرف نزده‌اند.

پشت پرده اختلاف رحمتی و خسرو حيدری

به گزارش روزنامه خبرورزشی این اختلاف از شروع تمرینات تیم علنی شد. بعد از نیمكتنشینی مهدی رحمتی در استقلال ، منصوریان متوجه پارهای از اتفاقات فصل گذشته شد. از سویی او خسرو حیدری و امید ابراهیمی را به جلسهای سه ساعته فراخواند و خبر آن رسانهای شد. رسانهای شدن این خبر، ناخودآگاه خسرو حیدری و امید ابراهیمی را مقابل رحمتی قرار داد. امید از مدتی قبل با رحمتی دچار مشكل شد. در یكی از بازیهای استقلال، اعتراضهای مداوم مهدی رحمتی، بدجور این بازیكن را به تنگ آورد تا در رختكن به رحمتی بپرد. البته راویان میگوید مهدی آن لحظات در رختكن نبود و بعداً مطلع شد چه اتفاقاتی افتاده است. شروع این اختلافها هم گویا از پستی بود كه رحمتی برای ابراهیمی پیش از بازی ایران و چین گذاشت و باعث شد او در تیم ملی دچار مشكلاتی شود. كیروش نسبت به رحمتی آلرژی دارد و در آستانه بازی ایران و چین، رحمتی خیلی ناگهانی پستی درباره بازی نكردن امید گذاشت كه به نوعی كنایه به نكونام هم به حساب میآمد. او نوشت: «بهترین هافبك ایرانی ولی میدانی كه چرا بازی نمیكنی...» امید از آن لحظه در نقطه مقابل رحمتی ایستاد چرا كه تصور میكرد او با قصد و غرض این پست را منتشر كرده است. امید حتی پس از بازگشت از چین، با مهدی رحمتی صحبت كرد و با ناراحتی به او گفت: «چرا چنین پستی را گذاشتی؟»

امید برای خسرو مثل برادر میماند و طبیعی بود شكرآب شدن رابطه آنها روی رابطه حیدری و رحمتی هم اثر بگذارد. چندی پیش بود كه جلسه منصوریان با امید ابراهیمی و خسرو حیدری، رابطه رحمتی را با این دو شكرآبتر كرد به شكلی كه در دور جدید تمرینات، آنها به سختی با یكدیگر سلام و علیك كردند. این روزها حیدری و رحمتی یك كلمه با هم حرف نمیزنند. رحمتی برای اینكه با او، ابراهیمی و حتی بعضی مربیان استقلال رودررو نشود، این روزها به رختكن تیم هم نمیرود.

جالب اینجاست كه منصوریان حالا به خسرو اعتماد بیشتری دارد و حتی از او میخواهد با بازیكنان در رختكن صحبت كند. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی