۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سخنان یكی از پیشكسوتان كشتی و همدوره‌ای‌های جهان‌پهلوان تختی در یك برنامه تلویزیونی، اعتراضات و انتقادات شدیدی را به دنبال داشت. یكی از قهرمانان پیشكسوت و همدوره‌ای جهان‌پهلوان تختی در یك برنامه تلویزیونی مدعی شد جهان‌پهلوان 8 سال با مادرش قهر بوده و او (‌پیشكسوت مصاحبه‌كننده‌) آنها را آشتی داده است!

عرب‌: تختی با دشمنانش هم قهر نمی‌كرد، اين حرف‌ها چيه؟!

به گزارش روزنامه خبرورزشی طرح این ادعا در یك برنامه تلویزیونی اعتراضاتی را به دنبال داشت. احمد عرب، از نزدیكان صمیمی خانواده جهانپهلوان و یكی از پیشكسوتان دلسوز، خدمتگزار همیشگی و بیادعای كشتی كه همه ساله روابط عمومی و بسیاری از هماهنگیهای مراسم بزرگداشت سالگرد جهانپهلوان تختی را بر عهده دارد، در اینباره به خبرورزشی گفت: اصلاً چنین ادعاهایی صحت ندارد. من نمیدانم بعضیها چرا این حرفها را میزنند؟! البته قدیمیها و آنهایی كه جهانپهلوان را میشناسند یا با خانواده ایشان مأنوس بوده و هستند، چنین سخنانی را نمیپذیرند ولی وقتی یك نوجوان یا جوان چنین موضوعی را بشنود، آیا نمیگوید این هم از جهانپهلوان تختی كه او را اسطوره اخلاق و مردمداری میدانیم؟!

اگر فردی در چند مسابقه با جهانپهلوان همسفر بود یا در چند جا با او همكلام شد، میتواند مدعی هر حرفی بشود و تلویزیون هم باید آن را پخش كند؟! این چه سیاستی است كه بعضیها دارند دنبال میكنند؟! مگر هر كس، هر چیزی گفت، پخش میكنید كه این حرفها را پخش كردید؟! كوچكترین سخن برخلاف نظر تهیهكننده و مسئولان برنامههای مختلف تلویزیونی، از زبان هر كسی هم كه باشد، به هزار و یك بهانه پخش نمیشود! اما اینجا با توجیه اینكه سخن یك قهرمان پیشكسوت و همدوره جهانپهلوان بوده، آن را پخش كردید؟! عرب به عنوان یكی از دوستان صمیمی خانواده جهانپهلوان تختی ادامه داد: چرا این حرفها را تا الان نمیزدید چون دوستان نزدیك و رفقای صمیمی و واقعی جهانپهلوان تختی همه زنده بودند و اگر كسی كوچكترین حرف غیرواقعی مطرح میكرد، بلافاصله واقعیتها را میگفتند تا كسی نتواند ادعای واهی مطرح كند اما حالا كه این عزیزان دستشان از دنیا كوتاه شده، آقایان تازه این خاطرهها یادشان افتاده؟! وقتی به جهانپهلوان مرخصی ندادند مادرش را ببیند، از شغلش استعفا داد و به تهران آمد، چنین فرزندی با مادرش قهر میكند؟ او برای تأمین زندگی مادرش صغری خانم تا پایان عمر هم برنامهریزی و وصیت داشته، چگونه میشود 8 سال با او قهر باشد؟! این حرفها چیه و با چه نیتی گفته میشود؟! جهانپهلوان حتی با دشمنانش هم قهر نمیكرد چه رسد با مادرش! نزنید این حرفها را آقاجان، به خدا همه ما باید فردا در یك وجب خاك بخوابیم. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی