۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کسب 3 امتیاز در اولین دیدار نیم فصل دوم لیگ بهترین اتفاق ممکن برای پرسپولیس بود به خصوص که این پیروزی در شرایطی برای سرخپوشان به دست آمد که آنها 10 نفره کار را دنبال می کردند.

پرسپولیس جام می خواهد

به گزارش خبرورزشی، پرسپولیس فصل گذشته نیز یک مدعی جدی برای قهرمانی بود اما به نظر می رسد آنها این فصل بسیار حرفه ای تر اهداف خود را برای رسیدن به قهرمانی لیگ دنبال می کنند. پرسپولیس از حساس ترین دیدارها امتیاز کامل کسب می کند و حتی زمانی که کارش گره می خورد، مانند 10 نفره شدن مقابل سایپا، سربلند از زمین خارج می شود.

مقابل سایپا با توجه به اتفاق هایی که برای سرخپوشان رخ داده بود، همه معادلات در نتیجه نهایی می توانست متفاوت باشد. پرسپولیس در دقیقه 29 مجبور به انجام تعویض اجباری شد آنهم در پستی که جایگزین مناسبی برای یار تعویض شده نداشت. پرسپولیس خیلی زود دفاع چپ خود محسن ربیع خواه را به دلیل مصدومیت از دست داد تا با انتقال فرشاد احمدزاده به این منطقه از زمین پرسپولیس وضعیت جدیدی پیدا کند. احمدزاده به عنوان مهره هجومی در 30 دقیقه اول عالی ظاهر شده بود اما یک تعویض اجباری سرنوشت او را در این دیدار تغییر داد. برانکو برای حفظ آرایش هجومی تیمش علیپور را به جای ربیع خواه وارد میدان کرد تا پرسپولیس همچنان یک تیم هجومی در زمین باقی بماند.

تاوان استفاده از فرشاد در این منطقه به قیمت 10 نفره شدن پرسپولیس تمام شد اما شاگردان برانکو با حرفه ای گری موفق به حفظ نتیجه تا پایان کار شدند. فصل گذشته پرسپولیس امتیازهای قابل توجهی را از دست داده بود تا روز آخر تنها به دلیل کمبود یک امتیاز قهرمانی را از دست بدهد. این فصل اما تا اینجای کار آنها به بهترین شکل امتیاز گرفتند و با ادامه این روند حتی قادر خواهند بود پیش از پایان لیگ قهرمانی این فصل را به دست بیاورند. وضعیتی که در تیم شایسته تراکتورسازی نیز دیده می شود و درباره آنها نیز می تواند رقم بخورد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی