۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال پنج‌شنبه و در ورزشگاه تختی تهران، نفت را با یک گل پشت سر گذاشت تا شروع خوبی در نیم‌فصل دوم داشته باشد.

گزارش ویژه| استقلال خارج از خــانه بهتر نتیجه می گیرد

به گزارش خبرورزشی، استقلال اگرچه این فصل در حد نام خودش ظاهر نشده اما امتیازات داخل و خارج از خانه این تیم تقریباً متعادل و یکنواخت بوده و آبیها در بازیهای خارج از خانه بهتر کار کردهاند!

امتیازات خارج از خانه بیشتر است!

استقلال تا انتهای هفته شانزدهم 25 امتیاز کسب کرده که 12 امتیازش مربوط به بازیهای خانگی و 13 تایش اندوخته بازیهای خارج از خانه است. همین مسئله نشان میدهد داخل یا خارج از خانه بازی کردن برای شاگردان علیرضا منصوریان تفاوتی ندارد و آنها یکنواخت نتیجه میگیرند و حتی گاه آنچه در خارج از خانه به دست میآید، بهتر است و قابل تأملتر!

بردها؛ 3-3 مساوی

استقلالیها در این 16 بازی 6 پیروزی کسب کردهاند که 3 تایش در تهران (ذوبآهن، سایپا و پدیده) به دست آمده و 3 تایش در خارج از خانه (سیاهجامگان، صبای قم و نفت تهران) کسب شده است.

3 تساوی خانگی ۴ تساوی خارج از خانه

در تساویها اما بازیهای خارج از خانه آمار بیشتر و بهتری دارند. استقلال در خانه 3 تساوی به دست آورده و در خارج از خانه 4 تساوی کسب کرده که 7 امتیاز مهم آبیها تا به امروز را شامل میشود.

باختهای خانگی بیشتر است

اما آمار باختهای خانگی استقلال بیشتر است. استقلال دو باخت خانگی برابر صنعت نفت آبادان و تراکتورسازی تبریز دارد در حالی که در 8 بازی خارج از خانهاش فقط به استقلال خوزستان باخته است.

آن 9 امتیاز سرنوشتساز

استقلالیها در این 16 هفته یک بار موفق شدهاند 3 هفته متوالی به پیروزی برسند. آنها در هفتههای هفتم، هشتم و نهم به ترتیب ذوبآهن، سیاهجامگان و سایپا را شکست دادند و 9 امتیاز مهم را به حساب خود واریز کردند.

هفته سوم، سلام به بحران

آبیها البته دو شکست پیاپی را نیز در کارنامه دارند. آنها در هفته دوم و در اهواز به استقلال خوزستان باختند و هفته بعد در تهران برابر صنعت نفت آبادان مغلوب شدند و از همانجا بود که به بحران سلام دادند.

بازیهای خانگی پرگلتر از خارج از خانهها

استقلال 19 گل زده در کارنامه دارد که 11 تایش در ورزشگاه آزادی به ثمر رسیده و 8 تایش در خارج از خانه. آبیها 14 گل نیز دریافت کردهاند که 9 گل مربوط به بازیهای داخلی و 5 گل مربوط به بازیهای خارج از خانه است.

کلینشیتها...

کلینشیتهای استقلال در خارج از خانه بیشتر بوده است. آبیها در 4 بازی خارج از خانه خود کلینشیت کردهاند اما در بازیهای خانگی دو بار به این مهم نائل آمدهاند؛ مسئلهای که نشان میدهد تمرکز دفاعی استقلالیها در بازیهای خارج از خانه بیشتر است.

فصل جوانها

در مجموع آبیها طی هفتههای اخیر و از زمانی که به جوانها میدان دادهاند و اسمیها را روی نیمکت نشاندهاند، بسیار بهتر ظاهر شدهاند. حاصل تفکر جدید منصوریان 7 امتیاز از 3 بازی بوده که 2 تایش نیز خارج از خانه برگزار شده است. شاید اگر استقلال همیشه همانند دیدار هفته پانزدهم مقابل سپاهان بازی میکرد، به راحتی قهرمان لیگ میشد. آماری که مرور کردیم نشان میدهد استقلال در خارج از خانه و جایی که فشار کمتری تحمل میکند، تیمتر است!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی