نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
دوشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران تأکید کرد، تیمش به مانند پدیده بازی سختی را پشت سر گذاشته است.

دایی: ما دنبال مساوی نبودیم

علی دایی پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل پدیده خراسان ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: فکر میکنم هر دو تیم بازی سختی را پشت سر گذاشتند و به دنبال رسیدن به پیروزی بودند. ما دنبال مساوی نبودیم و تمام تلاش خود را انجام دادیم تا در نیمه اول کار را تمام کنیم، اما متأسفانه موفق به گلزنی نشدیم. در نیمه دوم نیز هر چقدر فشار آوردیم بهرهای نبردیم و در یک صحنه نیز خوششانس بودیم که ضربه سر یوسفی از محوطه شش قدم تبدیل به گل نشد. در مجموع شاهد دیدار متعادلی بودیم و نتیجه تساوی عادلانه بود.

سرمربی نفت در خصوص شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا توسط این تیم عنوان کرد: ما به حضور در دیدار نهایی جام حذفی یک شانس بزرگ داریم که بتوانیم با قهرمانی در این مسابقات به لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم. فارغ از فینال جام حذفی ما تلاش میکنیم در لیگ هم عملکرد بهتری داشته باشیم و موقعیت خود را در جدول بهبود بخشیم.

وی ادامه داد: ما در دو دیدار گذشته به هیچ عنوان مستحق شکست نبودیم و مطمئن باشید در مسابقات آینده با کسب نتایج بهتر در جدول ردهبندی صعود خواهیم داشت.

دایی در پایان با تمجید از عملکرد داور مسابقه عنوان کرد: من به تیم داوری خسته نباشید میگویم که در این هوای سرد و زمین نامساعد قضاوت بسیار خوبی انجام دادند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی