۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رود گولیت اسطوره فوتبال هلند به تغییر مدام مدل موی پوگبا گیر داد.

نگذار به سرنوشت دپای دچار بشوی!

به گزارش روزنامه خبرورزشی، رود گوليت اسطوره فوتبال هلند به پل پوگبا هشدار داده كه مبادا اجازه دهد سرنوشت «ممفيس دپاي» براي او هم تكرار شود و از يادها برود. گوليت از اين ميترسد كه بازيكن جنجالي فرانسوي كه با قيمت هنگفت 89 ميليون پوند از يوونتوس وارد منچستريونايتد شده، آنقدر غرق در مسائل جانبي و حاشيهاي بشود كه فوتبالش را از ياد ببرد. دپاي خريد 25 ميليون پوندي و بيفايده يونايتد كه با ماشين رولسرويس پرزرق و برقش سوژه رسانهها بود، به زودي راهي ليون ميشود و گوليت به پوگبا گفته كه مُد و مسائل حاشيهاي را رها كند و تمركزش را روي فوتبال بگذارد.

 

 پوگبا لباسهاي طراحي خودش را با مارك آديداس توليد كرده و اولين بازيكن ليگ برتري شده كه ايموجي (شكلك) رسمي خودش در توئيتر را عرضه ميكند: «پوگبا هم دارد در همان راهي پا ميگذارد كه ممفيس دپاي گذاشت. او شايد گرانترين بازيكن جهان باشد اما معنياش اين نيست كه ميتواند بيشتر وقتش را روي طراحي لباس و رنگ كردن موهايش يا حضور در شبكههاي اجتماعي بگذارد. پل بايد از ممفيس در مورد مشكلاتي كه به آنها روبهرو شد، سؤال كند تا بفهمد كه موفقيت در سطح بالاي فوتبال انگليس فقط زماني به دست ميآيد كه هر هفته با تمام وجودش تلاش كند. ممفيس به خاطر اينكه بيشتر به شهرت خودش در انگليس اهميت ميداد نه فوتبال، به شدت مورد سرزنش قرار گرفت. او بايد بداند كه فوتبال بر هر چيزي ارجحيت دارد. پوگبا هم با اين وضعيت به زودي خشم هواداران را برميانگيزد. مردم حتماً از او انتقاد خواهند كرد. اين قانون حتي براي بزرگترين ستارهها هم صدق ميكند كه بايد اول به فكر ارائه بهترين بازيها براي تيم باشند و بقيه مسائل در حاشيه قرار دارد. اين توصيه من به اوست.»

 

گوليت بازيكن سابق فاينورد، آيندهوون، ميلان، سامپدوريا و چلسي كه سابقه مربيگري در نيوكاسل را هم دارد، معتقد است كه زلاتان ايبراهيموويچ بهترين الگو در يونايتد براي پوگباست. به گفته او گلهاي ايبرا بودند كه باعث نجات ژوزه مورينيو از وضعيتي شدند كه ديويد مويس و لوئي فانخال را در مسير ناكامي و اخراج قرار داد: «ميراث سرالكس فرگوسن بسيار عظيم بود. بزرگتر از آنكه جانشينان بعدياش مويس و فانخال بتوانند از پس مديريت آن بربيايند. اين كار براي مورينيو هم به همين اندازه سخت بوده كه بخواهد يونايتد را مثل دوران فرگوسن به اوج برگرداند اما نتايج اخيراً بهتر شده كه دليلش گلهاي ايبرا هم بوده.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی