۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با وجود پیروزی این هفته رئال هواداران این تیم چندان خوشحال نبودند.

روزهای عجيب و غريب قهرمان زمستانی لاليگا

به گزارش روزنامه خبرورزشی، برد رئالمادريد مقابل مالاگا ارزش زيادي براي زيدان و شاگردانش داشت. اين پيروزي بعد از چند تساوي و دو باخت مقابل سويا و سلتاويگو به دست آمد تا رئال دوباره روي دور برد بيفتد.

 

حالا آنها براي سي و پنجمين بار قهرمان نيمفصل زمستاني لاليگا شدهاند. در پايان بازي با مالاگا، كمتر رئالياي بود كه با شادي و رضايت ورزشگاه را ترك نكند.

 

اين روزها رئاليها در شرايطي خاص و عجيب هستند. شاگردان زيزو، اخيراً ركورد بازيهاي متوالي بدون باخت در فوتبال اسپانيا را شكستند و در طول اين يك سال جامهاي متعددي را با سرمربي جوان و فرانسويشان كسب كردند و در حال حاضر هم با يك بازي كمتر، صدرنشين رقابتهاي لاليگا هستند اما واقعيت اين است كه مادريديها طعم تلخ و شيرين همزمان را زير دندانهايشان حس ميكنند. در بازي شنبه رئالمادريد در ورزشگاه برنابئو زمزمههاي انتقادي و حتي سوتهاي اعتراضي به گوش ميرسيد و در اين شرايط زيدان از هواداران تيمش خواست همچنان تيم را مورد حمايت قرار دهند.

 

درخواست زيدان: با تيم مهربان باشيد

همه اين ماجراها باعث شد زيدان در كنفرانس خبري از هواداران تيم بخواهد در مورد بازيكنان تيم صبورتر باشند. زيزو در شرايطي اين صحبتها را بر زبان آورد كه باز هم زمزمههاي گلهگذاري از سكوهاي برنابئو به گوش ميرسد. حضور دانيلو در تركيب اصلي رئال باعث شد هواداران او را هُو كنند و عدهاي هم براي بنزما و حتي كريس رونالدو سوتهاي انتقادي زدند. اين تنبيه سنگيني براي تيمي است كه كمتر از يك ماه پيش قهرمان دنيا شده بود.

 

كريس مثل قبل گل نميزند

روند گلزنيهاي كريس هم باعث ايجاد نگرانيهايي شده است. او ديگر مثل قبل در هر بازي يك گل نميزند و اين در شرايطي است كه خودش هواداران مادريدي را با زدن گلهاي پياپي بدعادت كرده و سطح توقعات آنها را بالا برده. از سوي ديگر عملكرد او در بازيهاي اخير تيمش خيرهكننده نبوده. كريس در بازي با مالاگا چند موقعيت گلزني را از دست داد و در بازي با سويا هم نتوانست خوش بدرخشد.

 

مصدوميتهاي پي در پي بازيكنان رئال

مصدوميتها يكي ديگر از دلايلي است كه نگراني فراواني را براي زيدان و همكارانش ايجاد كرده. در يك هفته اخير كارواخال با مصدوميتي يك ماهه روبهرو شد و مارسلو هم چند هفتهاي غايب خواهد بود. مودريچ و كريس هم با آسيبي جزئي مواجه شدهاند و خامس هم مشكلات متعددي داشته. پهپه از سال 2016 هنوز گام به والدبباس نگذاشته و مشخص نيست گرت بيل چه زماني به ميادين برميگردد.

 

در اين شرايط، رئاليها بايد باخت 2-1 در بازي رفت جامحذفي مقابل سلتا را جبران كنند، در غير اين صورت مجبورند با يك جام ارزشمند خداحافظي كنند. آنها در شرايطي گام به اين بازي ميگذارند كه بازيكنان كناري اصليشان را در اختيار ندارند و مشخص نيست زيدان چه برنامهاي براي تيمش، در غياب بسياري از مهرههاي كليدي در ذهن دارد. آن هم در شرايطي كه مشخص نيست كه كريس و مودريچ بتوانند براي تيم بازي كنند يا خير.

 

حالا زمان آن است كه بازيكنان رئال خودي نشان دهند؛ از راموس و توني كروس گرفته تا كاسميرو و ناچو و حتي آسنسيو، كواچيچ، ماريانو و موراتا. رئال زيدان هميشه در لحظات بد و سخت، خوب واكنش نشان داده و اين چالش سخت ديگري است كه پيشروي قهرمان اروپاست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی